loading
در حال بررسی درخواست شما
وضعیت اوزیل در آرسنال خجالت آور است!
وضعیت اوزیل در آرسنال خجالت آور است!

وضعیت اوزیل در آرسنال خجالت آور است!

مارتین کیون اذعان داشت که مسعود اوزیل با بازی داده نشدن، حتی در برابر تیمی مثل باته بوریستف، باید ببیند که می خواهد قسمتی از خانواده ی آرسنال و آینده ی این باشگاه باشد یا خیر.
ملی پوش پیشین تیم ملی آلمان فقط یکی از بازی ها را از ابتدا در سال ۲۰۱۹ آغاز کرده است و بقیه بازی ها و مخصوصا بازی در مقابل هادرزفیلد را بخاطر مصدومیت کمر وبیماری از دست داد.

اونای امری، اوزیل را از ترکیب تاکتیکی خود کنار گذاشته است و حتی اجازه نداد بخاطر مریضیش کامل تمرین کند، و به او حتی اجازه نداد در لیگ اروپا در بلاروس پا به توپ شود.

اوزیل به ناگهان پول بسیار زیادی بعد از ۱۲ ماه از امضای قرارداد دستمزد هفته ای ۳۵۰۰۰۰ پوندیش به جیب زده است، که این قرارداد او را تا ۲۰۲۱ در استادیوم امارات نگه میدارد.
مارتین کیون کسی که جزوی از ۱۲ افتخار بزرگ کسب شده توسط آرسنال است، بهانه های مختلف اوزیل را بخاطر عملکرد و غیبتش نمی پذیرد.

او‌به بی تی اسپرت گفت: آیا او مصدوم است!؟ آیا بیمار است؟! به عنوان بازیکن حرفه ای شما باید همیشه در دسترس باشید و بقدری آماده باشید که برای ترکیب انتخاب شوید و ثبات و کیفیت خود را ثابت کنید. اما او تابحال این کار را نکرده است و باید سعی کند تمرین کند که دوباره به تیم برگردد. این چیزی است که مربی از او میخواهد که انجام دهد و او وظیفه دارد به آن عمل کند. وضعیت اوزیل خجالت آور است. وضعیت آرون رمزی هم جالب نیست، زیرا که دیگر او بخشی از آینده ی باشگاه نیست.
از زمانی که اوزیل از رئال مادرید به شمال لندن آمده،۳۱۳ بازی برای توپچی ها کرده است و در حال حاضر آنها بدون بازیسازشان دارند بازی میکنند، که اینچنین چیزی بی سابقه بوده است.

با فرض اینکه وضعیت اخیر او‌مربوط به مصدومیتش هست یا نه، مارتین کیون گفت: ما نمی دانیم که او واقعا مصدوم است یا نه. از دست دادن بازی های بسیار کمی عجیب بنظر میرسد. آیا اینطور نیست؟ حدود ۱۰۰ بازی در این بازه ی زمانی قرار دارد و بازیکنان این را بخوبی میدانند.


بنظر من، مربی به او گفته است که اگر نمیتوانی در همه ی زمان تمرین به تمرین بپردازی، در زمان هایی که میتوانی و برایت خوشایند است تمرین کن. تو به اندازه کافی تمرین نداشته ای و من تو را نمیتوانم به بلاروس ببرم، چون به اندازه کافی آماده نیستی.
من هنوز احساس میکنم که او چیزهایی برای نشان دادن دارد. اما بازیکنان باید از خود بپرسند که چه زمانی میخواهند بازی واقعیشان و کیفیتشان را نشان دهند.
اگر آنها به باشگاه دیگری بروند در آمد سالیانه آنها بسیار بیشتر خواهد بود، که باشگاه ما مجبور است دستمزدهارا برای رقابت با دیگر باشگاه ها برای حفظ بازیکنان بالا ببرد. من فکر میکنم که تصمیمی که درباره ی حقوق اوزیل در ۱۲ ماه گذشته گرفته شد، یک تصمیم بسیار اشتباه بوده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۲,۶۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰