loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 0 منچسترسیتی 0 (2-4 در پنالتی) (Continental cup )
 آرسنال 0 منچسترسیتی 0 (2-4 در پنالتی) (Continental cup )

آرسنال ۰ منچسترسیتی ۰ (۲-۴ در پنالتی) (Continental cup )

پس از آنکه توانستم نیمه ی اول را به خوبی مقابل یاران منچسترسیتی بازی کنیم اما در نیمه ی دوم اختیار بازی را از دست دادیم و توپ و میدان بیشتر دست یاران منچسترسیتی قرار گرفت.

 

آرسنال شروع خوبی با بث مید ، کیم لیتل و دنیله ون د دنک داشت و هر کدام موقعیت هایی را ایجاد کردند. مثل موقعیتی که بث مید با پاس لیسا اونز به دست آورد و توپ به مک کیب رسید او نتوناست از فاصله ی نزدیک دروازه ی آبی پوشان منچستر را باز کند.

 

چند ثانیه پیش از پایان بازی در نیمه ی نخست هم یاران سیتی یک موقعیت صد در صد را از دست دادند ، در این صحنه استف هاوتون کاپیتان سابق ما کارولین ویر دیگر بازیکن پیشین ما را در یک موقعیت خوب قرار داد اما توپ کارولین با اختلاف خیلی کم از گوشه ی دروازه ی ما به بیرون رفت و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

درست دو دقیقه بعد از شروع نیمه ی اول یک فرصت طلایی برای ما از دست رفت. لیسا اونز از سمت چپ نفوذ کرد و توپی را برای میدیما که در داخل محوطه ی جریمه حضور داشت ارسال کرد اما ضربه ی سر بث با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

منچسترسیتی حملات متعددی روی دروازه ی ما داشت و این حملات اکثرا زهردار بودند تا اینکه نیکیتا پاریس با یک هد دیدنی تیرک دروازه ی ما را هدف گرفت و در ادامه توپش با دفاع خوب دختران تیم ما به بیرون رفت.

 

پس از این فرصت خطرناک باز هم پاریس دست بردار نبود و روی دروازه ی ما فرصت های خطرناک دیگری را هم ایجاد میکرد که یکی از آنها فوق العاده جدی بود و توپش با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اواخر نیمه ی دوم بود که فشار بازیکنان و مخصوصا بث مید بیشتر میشد اما ما موفق نبودیم و این نیمه نیز بدون گل به پایان رسید و و کار دو تیم به وقت های اضافه شده کشید.

 

در وقت های  اضافه دروازه ی ون ونندال مدام تهدید میشد و او بسیار خوب توانست از حریم دروازه ی ما دفاع کند و سیو های خیلی خوبی داشت. در نهایت کار ضربات حساس پنالتی کشیده شد.

 

در ضربات پنالتی استنوی ،امسلی ، هاوتون و بکی برای منچسترسیتی گلزنی کردند و فقط همپ پنالتی خود را از دست داد اما در آرسنال کیم لیتل و بلادروث برای ما گلزنی کردند و ویلیامسون و ون د دنک به ترتیب پنالتی دوم و سوم ما را خراب کردند و به این ترتیب یاران منچسترسیتی در پنالتی با نتیجه ی 4-2 به پیروزی رسیدند و کانتی کاپ را برای سومین بار از آن خود کردند.

 

اکنون بازیکنان دعوت شده به اردوی های تیم ملی کشورشان باید تیم را ترک کنند و به همین مناسبت لیگ تعطیل است . پس از این دوران آرسنال 14 مارس با بریستول در سوپرلیگ بازی خواهد داشت. این دیدار ساعت 23 به وقت ایران در ورزشگاه خانگی آرسنال یعنی میدوپارک برگزاز خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۱۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰