loading
در حال بررسی درخواست شما
امری و گندوزی ... در کنفرانس خبری
امری و گندوزی ... در کنفرانس خبری

امری و گندوزی ... در کنفرانس خبری

اونای امری و متئو در کنفراس مطبوعاتی روز چهارشنبه پیش از دیدار مقابل رن در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شرکت کردند. متن کامل این کنفرانس را در ادامه بخوانید.

سرمربی اسپانیایی و هافبک جوان فرانسوی‌مان درمورد موضوعات مختلفی از جمله محرومیت الکساندر لاکازت، دربی شمال لندن، زمان استراحت بیشتر رن و حاتم بن عرفا صحبت کردند.

نظر امری درمورد تمدید محرومیت الکساندر لاکازت به سه جلسه...
شاید سوپرایز باشه شاید هم نه، بستگی به شرایط دارد، اما وقتی کارت قرمز دریافت می‌کنید می‌دانید که حداقل یک جلسه و حداکثر سه جلسه محرومیت در انتظارتان خواهد بود. من با او صحبت کردم و نظر خودش روی همان یک بازی بود اما من گفتم که از نظر من سه جلسه محرومیت خواهد داشت. اما ما بازیکنان زیادی داریم و بازیکنان از اعتماد‌به‌نفس کافی برای بازی بدون لاکازت برخوردار هستند.

نظر اونای امری درمورد ترکیب احتمالی تیمش...
بهانه‌ای نخواهیم داشت. عادت داریم که هفته بعد هفته بازی‌های زیادی را پشت سر بگذاریم. شنبه بازی کردیم، یکشنبه استراحت کردیم و دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تمریناتمان را ادامه دادیم. فکر می‌کنیم فردا برای بازی دادن هیچ بازیکنی مشکلی نداشته باشیم. این بازی برای ما بسیار مهم است و باید فردی و گروهی آماده باشیم.

نظر امری راجع به اوبامیانگ و پنالتی از دست رفته‌اش در دربی شمال لندن...
یک لحظه در نود دقیقه بود. ساخت موقعیت بسیار مهم است و او هم یک پنالتی بدست آورد و شانس گلزنی داشت. همانطور که بعد از بازی هم گفتم برای من مهمترین موضوع ایجاد موقعیت است‌ و بعد از آن هم خلاق‌تر عمل کنیم. پنالتی برای من تنها یکی از لحظات نود دقیقه است. با اطمینان می‌گویم که او اگر بازهم در شرایطی حساس پنالتی بدست بیاورد می‌تواند گلزنی کند.

نظر گندوزی درمورد آنکه به سرعت خودش را در ترکیب تیم جا انداخت...
وقتی که به آرسنال آمدم، در اردوی پیش‌فصل به سنگاپور رفتیم و می‌دانستم که باید نشان دهم که چه کیفیتی دارم، پس می‌دانستم که باید نمایش خوبی داشته باشم و بازی خوبی انجام دادم و اطمینان سرمربی و بازیکنان را جلب کردم و امیدوارم که ‌این روند ادامه‌دار باشد.

با آمدنت چه چیزی به خط میانی اضافه کرده‌ای؟
من بازیکن جوانی هستم و انرژی زیادی دارم. برای هم تیمی‌هایم می‌جنگم و برای تیمم تلاش می‌کنم و در هر بازی ١۵٠ درصد توانم را صرف می‌کنم.

نظر امری  در مورد رن...
اولین اولویت ما احترام گذاشتن را آنهاست. آنها در دو بازی عملکرد خیلی خوبی مقابل رئال بتیس داشتند و استحقاق حضور در این مرحله را داشتند. آنها سازماندهی دفاعی بسیار خوب و بازیکنان باکیفیتی دارند و می‌دانیم که این جام برایشان از اهمیت زیادی برخوردار است، همانند ما. ما خودمان را برای بهترین تیم آنها آماده می‌کنیم و بازیکنان خطرناکشان را متوقف کنیم، اما من تاکتیکمان را بر اساس ظرفیت‌ و کیفیت تیممان طراحی می‌کنم. می‌دانیم که باید در دو بازی عملکرد خیلی خوبی از خود نشان بدهیم.

نظر امری درمورد مدت زمان استراحت رن و اعتراض مربیان به لیگ برتر انگلیس بابت عدم همکاری در این زمینه...
من به آنها احترام می‌گذارم. لیگ برتر تصمیم گرفته است که برنامه بازی‌های ما را به این شکل تدوین کند و ما هم بر اساس این برنامه خودمان را آماده می‌کنیم. اما در هر صورت عادت ما این است که بطور فشرده بازی‌هایمان را انجام دهیم. بهانه‌ای برای ما نیست. اگر منظورتان این است که ترجیح می‌دهم زمان بیشتری برای آماده‌سازی داشته باشم، بله همینطور است. اما باز هم بهانه‌ای وجود ندارد زیرا زمان کافی برای آماده‌سازی در اختیار داشتیم. ما به این شرایط عادت داری و بازیکنانی را در اختیار داریم که می‌توانند خود را با دیگران بازیکنان وفق دهند، پر انرژی بازی کنند و عملکرد مناسبی را به نمایش بگذارند. بعد از این بازی استراحت می‌کنیم و یکشنبه هم می‌توانیم از تعداد زیادی از همین بازیکنان استفاده کنیم تا بهترین عملکردمان را در دو باری آینده شاهد باشیم.

درمورد رویارویی با بن عرفا...
او بازیکن خیلی خوبی است و عملکرد فوق‌العاده ای داشته است. می‌دانیم که آنها سازماندهی خوب و بازیکنان باکیفیتی دارند، که بن عرفا یکی از آن‌هاست. فردا باید کیفیت و مهارت این بازیکنان را مهار کنیم زیرا در دو بازی ای که مقابل بتیس داشتند عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. اما فقط بن عرفا نیست، آنها بازیکنانی از جمله سار، گِرِنیِر, بوریگاد، آندره و بسیاری بازیکنان دفاعی باکیفیت دیگر. البته که بن عرفا از اهمیت ویژه‌ای برای آنها برخوردار است.




دوستان و همراهان گرامی به دلیل مشکلات ایجاد شده روی سرور مجبور شدیم خبر را با تاخیر در سایت قرار دهیم

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰