loading
در حال بررسی درخواست شما
مونرئال و گل سوم رن دربرابر آرسنال
مونرئال و گل سوم رن دربرابر آرسنال

مونرئال و گل سوم رن دربرابر آرسنال

توپچی‌ها باید در بازی برگشت نتیجه‌ی ۳-۱ بازی رفت را به نفع خود عوض کنند.
بعد از نتیجه به دست آمده در خانه‌ی رن، مدافع آرسنا‌ل ناچو مونرئال به سختی مورد انتقاد قرار گرفته است. او علاوه بر زدن گل به خودی،به عنوان مقصر اصلی گل سوم رن که با ضربه‌ی سر اسناعیل سار به ثمر رسید شناخته شده است. بازیکنان اسبق لیورپول و آرسنال،مایکل اون و مارتین کیون در  گفت‌وگوی بعد از بازی در BTsport عملکرد مونرئال را به این شکل توصیف کرده اند:


مایکل اون: "من علاقه‌ای‌ به دیدن مونرئال در محوطه‌ی جریمه‌ی حریف در دقیقه‌ی ۸۸ ندارم! شما از نتیجه‌ی بدست آمده راضی هستید و علاوه بر آن ده نفره بازی میکنید. همچنین در خارج از خانه هستید و یک بازی دیگر باقی مانده است.چرا یک دفاع چپ باید به محوطه‌ جریمه‌ی حریف برود؟ببینید که گل از کجا زده شد! دقیقا جایی که مونرئال باید حضور میداشت.هیچ ثمره‌ای از این بازی خارج از خانه بدست نیامد.گلِ رن قشنگ بود اما مونرئال را ببینید! فضایی بسیار بزرگ و وسیع در بالا. رمزی‌جلوتر از گوندوزی به دنبال توپ میرود. گوندوزی نیز به توپ نرسید هرچند که او به عنوان تعویضی آمده بود و انرژی بیشتری داشت و حفره‌ی بزرگی که در محوطه‌ی جریمه ایجاد شد.مونرئال هیچ وقت نباید در دو دقیقه مانده به پایان بازی به پست وینگر چپ برود‌."

مارتین کیون اضافه کرد:"کاملا درست است. مونرئال خارج از پست خود بود در حالی که نیازی به او نبود و این امر باعث از دست رفتن مسابقه‌ی رفت برای آرسنال شد.اخراج سوکراتیس بازی را کامل تغییر داد. قبل از آن کنترل بازی در دست آرسنال بود. تمام تصمیم‌های امری در بازی اشتباه بود‌.اوبامیانگ در حمله خوب بود و ایوبی نیز چیزهای بیشتری برای ارائه قبل از تعویض شدن داشت‌ و بعد از اخراج سوکراتیس ،میخیتاریان در پست دفاع راست بازی می‌کرد.اما من به تیم رن تبریک میگویم.آنها شایسته‌ی این پیروزی بودند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Express
بازدید: ۲,۰۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰