loading
در حال بررسی درخواست شما
شرط ری هنوز روی آرسنال است!
شرط ری هنوز روی آرسنال است!

شرط ری هنوز روی آرسنال است!

ری پارلر، هافبک افسانه ای توپچی ها، با وجود حضور تیم هایی مانند تاتنهام و منچستر سیتی و احتمال جان گرفتن دوباره ی لیورپول، هم چنان آرسنال را تیمی قدرتمند برای نبرد سخت پیش رویش در این فصل می داند.
اگرچه تابستان امسال مملو از اتفاقات سخت و تنش زا میان کاپیتان فابرگاس، بارسلونا و آرسنال بود ولی ری باور دارد که این ماجرا تاثیر چندانی بر تیم نخواهد گذاشت:« به یاد می آورم که وضعیت مشابهی را برای پاتریک ویرا داشتیم. هر تابستان او با نام باشگاهی جدید مورد توجهات قرار می گرفت ولی به عنوان یک بازیکن شما همیشه بر روی زانوی خود نشسته و به آمادگی هرچه بیشتر خود برای فصل تمرکز می کردید. آن موضوع هیچ وقت تاثیر مستقیمی روی ما نمی گذاشت.»
مرد انگلیسی آرسنال اگرچه هنوز تیم سابقش را برای جنگ بر سر عنوان لیگ برتر نیازمند خریدهای بیشتر می داند، ولی در حال حاضر نیز شاگردان ونگر را از صدر نشنان جدول در ماه می می داند. «آن ها هنوز به یک یا دو قرارداد جدید برای رقابت قهرمانی نیاز دارند ولی من زیر دست ونگر کار کرده ام و او می داند چه کار می کند. وقتی به پایان فصل برسیم، هم چنان باید منتظر دیدن آن ها در بالای جدول باشیم.»
پارلر آرزوهای خوبی برای مرد 18 ساله ی توپچی ها، جک ویلشر دارد. او در را بطه با جک گفت:« من به او رتبه ی بالایی می دهم. او در طی فصل گذشته پیشرفت کرده است. رسیدن به ترکیب اصلی برای او سخت بود ولی رفتن به بولتون به طور قرضی و کار سخت برای رسیدن به نتیجه در آن جا او را تبدیل به بازیکن بهتری کرده است. او چیزهای زیادی یاد گرفته است. ونگر می تواند این فصل خیلی بیشتر از او استفاده کند و او نیز می تواند به سمت روزهایی خوب در آرسنال و انگلستان حرکت کند.»
و بالاخره مرد مراکشی تازه رسیده که چشم های ری را به خود جلب کرده است؛ مروان شاماک:« به نظر بازیکن هوشیاری می آید و گلش برابر میلان در جام امارات را خیلی خوب به ثمر رساند. به نظر می رسد او تمام چیزهای لازم برای نجات یافتن در لیگ برتر را در اختیار دارد و می توان امیدوار بود حتی آن را بهبود بخشد.»
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱۶
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : dailymail.co.uk
بازدید: ۷۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰