loading
در حال بررسی درخواست شما
ژسنی از درون باشگاه میگوید...
ژسنی از درون باشگاه میگوید...

ژسنی از درون باشگاه میگوید...


وویچک شزنی برای هم تیم های قبلی خود در باشگاه آرسنال سخنان جالب و مثبت و تعمل برانگیزی دارد.

او در مورد روسیچکی میگوید، شما میبینید که او با لذت بازی میکند و لقب توماس روسیچکی، موزارت کوچک است. حرکت های او بسیار منحصر بفرد بود و سرشار از زیرکی و زیبایی بود. هنوز بر این باورم که او ثروتمندترین فوتبالیستی هست که میشناسم. او هیچ پولی خرج نمیکند! در تمام دورانی که در آرسنال بودم او فقط یک ماشین داشت و ماشین خودش را تعویض نمی کرد و ماشینش یک مرسدس بنز سال ۲۰۰۵-۲۰۰۶ بود و حتی پیراهنی هم که میپوشید برای اسپانسرش بود. تنها چیزی که او برایش هزینه میکرد گیتارش بود.

لوکاس پودولسکی را بیاد می آورم و به شما دروغ نمیگویم.در تمرین وقتی لوکاس توپ را در محوطه جریمه صاحب میشد که ۱۰ ۱۱ متر فاصله داشت، من تمایلی به سیو توپ نداشتم و صورت خود را میپوشاندم و از آن محافظت میکردم. من قسم میخورم که فقط از سرم محافظت میکردم. او دوست بسیار شوخ طبعی است و مثل یک آدم معمولی رفتار میکند.

آندره آرشاوین او انسان بسیار شوخ و شادیست، و خنده دار ترین خنده ها را از او دیدم. در فصلی که او به ما پیوست، ما بازی های کوچک بسیاری در تمارین خود انجام دادیم و ما بهم میگفتیم که ما لیگ را حتما میبریم، ولی نبردیم.
 
arshavin

 ما در کلن آلمان در کمپ بودیم که سانتی کازورلا به ما پیوست، و اولین تمرین فصلش را با ما انجام داد و بازی کوچکی باهم انجام دادیم. بعد تمرین همه برای ونگر کف زدند و او را تشویق کردند که سانتی را برای باشگاه خریده است. کوچک و آرام و یکی از بهترین بازیکنانی که من با او تابحال همبازی بوده ام. ذهن باورنکردنی او و تکنیک خارق العاده اش. نمیدانم از بین داشته هایش بگویم کدام یک بهترین بود. اما شما با او بازی میکنید و میگویید خدای من او بسیار عالی است. او بسیار دوست داشتنی و خونگرم و همیشه در حال خندیدن است. نمیخواهم توهین کنم اما او در چاقی بسیار مستعد است


آرون رمزی هرگز فوتبال را به عنوان یک بازیه تاکتیکی نمیبیند، و تنها کسیست که تمام ۹۰ دقیقه در حال دویدن و تلاش کردن است. او از تمام بازیکنانی که من با آنها هم بازی بوده ام بیشتر میدود، چیزی نزدیک به ۱۳ کیلومتر در هر بازی بدون هیچگونه خستگی و مشکل خاص و او براحتی می دود. بنظر من او خرید بسیار عالی و بزرگی برای یوونتوس است.

نصری

سمیر نصری همیشه میپنداشت که اعضای یک گانکستر بزرگ است. هرکس او را در مدرسه به عنوان دوست داشته باشد، انگار که یک رفیق قدرتمند و دوست صمیمی و بسیار خوش مشرب دارد.

آلکساندر هلب نیز قادر بود چیز های بیشتری در فوتبال بدست بیاورد و افتخارات زیادی داشته باشد و هنوز هم دارد به خوبی فوتبال بازی میکند ولی علاقه ی زیادی به نوشیدن الکل دارد.


تیر هانری بهترین بازیکن تاریخ باشگاه آرسنال است و همچنین بهترین بازیکن تاریخ پرایمر لیگ انگلستان است. او به جوانان خیلی بها میدهد. هم تیمی ها میگفتند ما در زمان تمرین از او وحشت داریم. وقتی شما پاسی را خراب می کردید او فریاد میزد و عصبانی میشد و نشان میداد که اصلا خوشحال نیست. او دوست بسیار خوبیست.

جک ویلشر دوست بسیار خوب من است. در عروسی من او بسیار مست شده بود و نوشیدنی زیادی مصرف کرده بود. ما همه جا را به مدت ۲ ساعت دنبال او گشتیم و او را در بین بوته ها بصورت خواب آلود پیدا کردیم. هیچوقت مصدومیت او کامل خوب نمیشد و مصدومیت های او پی در پی اتفاق میفتادند. او یکی از با استعدادترین فوتبالیست هایی بود که تابحال دیده بودم. بخاطر مصدومیت های پی در پیش او در حال حاضر در باشگاه وستهم که باشگاه خیلی بزرگی در اروپا نیست، توپ میزند.

 

vanpersie


در مورد رابین ونپرسی باید پذیرفت که او باشگاه را به مقصد منچستر یونایتد ترک کرد و سال بعد یک جام را بدست آورد، اما در سال بعدش نیمکت نشین شد و بعد به ترکیه رفت و در آنجا فوتبالش را به اتمام رساند.
او میتوانست تصمیمش را عوض کند و در آرسنال به عناوین بهتری دست یابد. اما او بعضی اوقات خیلی مغرور خودخواه بود.


نیکولاس بنتنر یکی از بازیکنان بسیار باهوش و استعداد بود که با وی همبازی بودم. شما او را میبینید که بسیار سازماندهی شده و تمیز و در فرم خوب بسیار عالی بازی میکرد ولی روز بعد روزنامه ها را باز میکردید و میدیدید که درج شده که او در مستی رانندگی میکرده است و این بسیار ناخوشایند بود. من کسی که ۲ شخصیت دارد را نمیشناسم، اما او با اعتماد بنفس ترین بازیکنی بود که با او همبازی بودم.

ژروینیو بازیکنیست که فکر میکند در لیست ۴۰ نفره ی بازیکنان مورد علاقه من است، اما جلوی اسمش یه صفر اضافه کنید.(به شوخی)

ژیرو
اولیور ژیرود خوشتیپ ترین بازیکنی بود که با او بازی کردم و او این را میداند. او خود را بسیار دوست دارد و حتی شاید بیشتر از کراچوویاک. شما میدانید که او ریش هایش را شانه میکند و به قفسه سینه خود کرم میزند. او دوست و بازیکن بسیار خوبی است.

باکاری سانیا از نظر من، بهترین دفاع راست لیگ برتر بود. وقتی بازی برای ما خوب پیش نمیرفت من توپ را با پرتاب بلند به گوشه ی زمین میفرستادم که او در آنجا بود. ما این مار بسیار تمرین کردیم و از ۱۰۰ بار ۹۸ بارش با موفقیت انجام میشد.


هکتور بلرین هنوز چیز های زیادی را باید دفاع کردن یاد بگیرد. او هنوز در پست وینگ بک بازی میکند که این به دفاع لطمه میزند. شما از دیدن استایل و تیپ او متعجب میشوید و او این خوشتیپ بودن را از مادرش یاد گرفته است.

مسوت اوزیل ۷ بار باهوش تر و ۲ بار وحشتناک تر از آن چیزی است که فکر میکنید و مردم به اشتباه او را تنبل میخوانند. او انسان شریفیست و او نمیتواند فرم خود را بصورت ثابت در لیگ برتر نگه دارد و من واقعا نمیتوانم بگویم چرا نمی تواند. او دید باورنکردنی در موقعیت ها دارد. شما بازی را در تلویزیون میبینید و میفهمید که او چگونه میبیند و دید دارد. اما من به دیده ها از تلویزیون اهمیت نمی دهم و چیزی که واقعیت دارد را بیان میکنم.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : theafcnewsroom
بازدید: ۳,۲۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰