loading
در حال بررسی درخواست شما
مایکل ادوارد باید الگوی مدیر فنی آرسنال باشد!
مایکل ادوارد باید الگوی مدیر فنی آرسنال باشد!

مایکل ادوارد باید الگوی مدیر فنی آرسنال باشد!

سانلهی در گفت و گو با Sunday Telegraph گفته است:

"به نظر من قرار داد بازیکنان نباید به سال آخر بکشد و همه با این موافق اند. به طور مثال ترتیب بازیکنی که قرارداد ۵ ساله دارد باید در سال سوم مشخص شود." آرسنال در چند سال اخیر بازیکنانی مانند فن پرسی و رمزی را بخاطر عدم تمدید قرارداد و به صورت رایگان از دست داد.

در آن سو مایکل ادوارد مدیر فنی لیوپول توانسته است با انجام این کار از تمامی بازیکنان خود استفاده کند و با پول فروش بازیکنان سطح پایین تر خود به تیم های مختلف درآمد ایجاد کند و از طرفی با فروش بازیکنان سطح بالای خود مانند کوتینیو با مبلغ ۱۰۰ میلیون هزینه ی زیادی صرف خرید بازیکنان با کیفیت کند و نتایج خوبی بدست آورد. همچنین بستن قرارداد های طولانی مدت با بازیکنان جوانی که میتوانند خود را در آینده به ترکیب ثابت برسانند نیز دیگر کار مفیدی است که یک مدیر فنی کاردان باید انجام دهد و از باشگاه های دیگر الگو بگیرد.

امری نیز پیش از بازی برگشت مقابل لیورپول نیز این کار آنها را شایسته خواند و آنها را الگویی مناسب دانست تا تیم بتواند پیشرفت کند.

آرسنال تنها به همراه یک تیم دیگر تنها تیم هایی بودند که که حتی یک پنی سود هم در ۲ سال گذشته از بازیکنان خود بدست نیاورده اند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Football London
بازدید: ۲,۳۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰