loading
در حال بررسی درخواست شما
کشنده و خونسرد مثل ویویانه میدیما
کشنده و خونسرد مثل ویویانه میدیما

کشنده و خونسرد مثل ویویانه میدیما

وقتی ریچارد لئونارد کوکلینسکی قاتل زنجیره ای بعد از ۲۵ سال دستگیر شد رسانه ها به او لقب مرد یخی دادند زیرا این فرد ۲۰۰ نفر را در کمال خونسردی کامل به قتل رساند احتمالا نزدیک ترین فرد داخل تیم بانوان آرسنال ویویانه میدیما باشد.
 
سنتر فوروارد ۲۲ ساله تیم آرسنال که بعد از پیوستن به این تیم تبدیل به ماشین گل شده است. میدیما در این فصل با آمار دیوانه کننده ۲۰ گل در ۱۶ بازی WSL نشان داد که برای رساندن توپ به تور حریف نیازی به نگاه کردن هم ندارد زیرا خانم گل این فصل به خوبی چارچوب میشناسد و تا همین جای کار میدیما نسبت به فصل ۲۰۱۷-۱۸، ۱۶ گل بیشتر به ثمر رسانده است، فصلی که شاید مصدومیت ها باعث شد این بازیکن نتواند شایستگی های خودش را به خوبی نشان بدهد.
 
بعد از تغییرات بر روی نیمکت آرسنال و آمدن مونتمورو، میدیما بهترین گزینه برای سیستم ۴-۲-۳-۱ بود، جایی که نشان داد که این مهاجم ۱۷۵ سانتی متری به راحتی می تواند در میان دو مدافع مرکزی حریف تمام وظایف یک CF کلاسیک را انجام دهد. وی وی احتمالا به علت داچ (نژاد هلند، آلمانی) بودن مثل اکثر هموطنان خود از خونسردی قابل توجهی برخوردار است به اضافه ی اینکه این بازیکن سابقه ۶۱ بازی برای تیم بایرن مونیخ در frauen bundesliga  دارد. میدیما با استفاده از قد بلند خود (در استاندارد فوتبال بانوان) موقع ضد حمله هایی که معمولا به رهبری هموطن خود دنیله ون د دنک از مرکز زمین ترتیب داده می شود با وجود وزن ۶۵ کیلوگرمی در کمترین زمان ممکن خود را به قلب دفاع حریف می رساند و این کار باعث عمق دادن به زمین حریف می شود، به این صورت که دو وینگر تیم از چپ و راست، فول بک های حریف را با خودشون میبرند و میدیما دو مدافع مرکزی حریف را، این امر باعث میشود که هافبک های آرسنال فرصت شوت زنی از پشت محوطه جریمه پیدا کنند جایی که شاید جای خالی جردن نابز همیشه حس شود.
 
شاید میدیما را بتوانیم به عنوان یک نسخه بانوان از زلاتان نام ببریم، وقتی میدیما صاحب توپ می شود با اعتماد به نفس بالا و خونسردی کامل معمولا بهترین تصمیم را میگیرد. او در بین بازیکن های حال حاضر لیگ دارای بهترین View است. وی وی به خوبی درک میکند برای گل زدن نیازی به حرکات اضافه نیست و با بغل پاهای مرگبار خودش به راحتی دروازه تمام حریفان را باز میکند به صورتی که خیلی کمتر میبینم میدیما مانند بث مید شوت روی پا بزند.
 
در جام جهانی پیش رو قطعا میدیما یکی از شانس های بردن خانم گلی است. در بالاترین تورنمنت فوتبالی بانوان قطعا بیشتر از این بازیکن جوان خواهیم شنید. امسال میدیما تنها یک بازی ضعیف در جام حذفی مقابل چلسی داشت که در دوران کریر هر بازیکنی این آمار فوق العاده است. شاید تنها نقطه ضعف میدیما این فصل شادی گل هایش باشد.

 
 
 
میلاد بهرام
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع :
بازدید: ۲,۲۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰