loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه امری پیش از بازی برگشت برابر ناپولی
مصاحبه امری پیش از بازی برگشت برابر ناپولی

مصاحبه امری پیش از بازی برگشت برابر ناپولی

سرمربی به همراه سوکراتیس چهارشنبه به جمع خبرنگاران در استادیوم سن پائولو پیوستند و به پرسش‌های آنها پاسخ دادند، شما می‌توانید متن کامل کنفرانس مطبوعاتی را در ادامه بخوانید:

از آنچلوتی بیشتر می‌ترسید یا استادیوم سن پائولو؟
عصر بخیر. این یک مسابقه فوتبال است و به نظر من هر دو تیم بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار داریم. ما تاریخ بزرگی داریم و آنها هم یک سرمربی بزرگ. ما دور رفت را در خانه بازی کردیم و دور برگشت هم اینجا در سائو پائولو خواهد بود. می‌دانم که قرار است بازی دشواری باشد. ما انتظار بهترین عملکرد آنها را داریم. آنها در جو استادیوم خانگی با حضور هواداران و قابلیت‌ها و توان تاکتیکی خود از حداکثر ظرفیت خود استفاده خواهند کرد. ما برای فردا آماده هستیم.

درمورد ناپولی...
تمام بازیکنان آنها آزمونی تاکتیکی برای ما ایجاد خواهند کرد و در جو اینجا بسیار شجاعانه بازی می‌کنند. آماده هستند که هوشمندانه به میدان بیایند. آنها بازیکنانی با این ظرفيت‌ها دارند اما ما بازیکنان باتجربه‌ای داریم و می‌دانیم که نود دقیقه طولانی‌ای را پشت سر خواهیم گذاشت. ما می‌خواهیم بدون نگاه به دور رفت در این بازی به میدان برویم. می‌خواهیم که با ذهنیت کسب پیروزی،گلزنی، متوقع کردن آنها و ارائه یک بازی منسجمانه به میدان برویم. می‌خواهیم با توجه به ساختار تاکتیکی و انفرادی ناپولی به آنها هجوم ببریم. بازیکنان با کیفیت بسیاری از جمله اینسینیه، زیلینسکی، مزتنز و... به ما فشار خواهند آورد و دردسرساز خواهند بود. ما بازیکنان خوبی با ظرفیت نبرد مقابل آنها را در اختیار دارند.

بازگشت سوکراتیس به ترکیب...
من به تمام بازیکنانم اعتقاد دارم. در این مقطع تمام بازیکنان می‌خواهند بازی کنند و به تیم کمک کنند، و رویکرد روزانه آنها بسیار خوب است، و تعهد آنها برای آماده بودن و کار کردن شگفت‌انگیز است. تمام بازیکنان در دسترس ما آماده برای حضور سلام در میدان هستند، مانند پاپا که در لیگ محروم بود و تعهد بسیاری به تیم دارد.

سوکراتیس پیشرفت کرده است؟
به‌نظرم وفق پیدا کردن در درجه اول مهم است و کار آسانی نیست. برای هر بازیکن هم متفاوت است. ما در پیش‌فصل در این زمینه با پاپا صحبت کردیم. او با گذشت زمان و طی تمرینات با فضای متفاوت انگلستان وفق پیدا کرد. و با عملکردهای خوبش به ما کمک کرده است. با حضور او احساس خوشحالی می‌کنیم و در بازی بزرگی مثل فردا به بازیکنان باتجربه مثل او نیاز خواهیم داشت.

وضعیت هجومی تیم...
ذهنیت ما منطبق با آماده‌سازی برای این بازی است و بازی را با حمله شروع خواهیم کرد توپ را دراختیار می‌گیریم و فضا برای مانور را ایجاد خواهیم کرد. می‌خواهیم دفاع هم بکنیم. هدف اول ما کسب پیروزی است. در بازی‌های مثل فردا وقتی موفق به گلزنی بشوید موقعیت بسیار خوبی را فراهم کرده‌اید. می‌دانیم که کار سختی خواهد بود زیرا که آنها با بازیکنان هجومی باکیفیت خود توانایی زدن دو گل به بیشتر را دارند. ذهنیت ما برای فردا کسب پیروزی است.

شانس صعود...
پنجاه پنجاه است، و چیزی برای من تغییر نکردن است. دور رفت را در خانه بازی کردیم و موفق به کسب پیروزی شدیم. اما اگر سوالتان درمورد بازی دور رفت است که باید بگویم بله ما پیروز شدیم. دین یک نتیجه منطقی است. اما وقتی مقابل ناپولی بازی می‌کنید و احتمال پیروزی آنها را مطرح می‌کنید کار پیش رویتان است زیرا  آنها در خانه بسیار قدرتمند هستند. شانس ما پنجاه پنجاه است و چیزی تغیییر نکرده است و اولویت ما کسب پیروزی است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰