loading
در حال بررسی درخواست شما
نگاهی به عملکرد دو مربی آرسنال
نگاهی به عملکرد دو مربی آرسنال

نگاهی به عملکرد دو مربی آرسنال

چند روزی است که ازخداحافظی ونگر با ارسنال میگذرد. در سال گذشته آرسن ونگر بعد از مدتی طولانی از سمت خود در باشگاه کناره گیری کرد و اعلام کرد که آخرین فصلش را با توپچی ها سپری می کند و حالا ۵۰ بازی است که اونای امری سرمربی آرسنال است.


امری اولین رتبه را در بین تمام سرمربی های آرسنال از نظر پیروزی در ۵۰ مسابقه ی اول دارد و با حدود ۶۴ درصد پیروزی و ۱۱ شکست و ۷ تساوی آماری بهتری نسبت به ۵۰ بازی اول و ۵۰ بازی آخر ونگر با آرسنال دارد. آرسن ونگر در ۵۰ مسابقه ی آخر خود در ۲۵ بازی پیروز شد و در ۱۶ بازی شکست خورد و در ۹ بازی به نتیجه ی تساوی رضایت داد.

همچنین در مدت زمان یکسان تیم امری ۲ گل بیشتر زده است و یک بار بیشتر کلین شیت کرده است و همچنین ۸ گل کمتر دریافت کرده است که این حاکی از پیشرفت تیم زیر نظر امری است.اما تیم امری با هافبک های جدیدش کمی خشن تر بوده و کارت های بیشتری دریافت کرده است.

آمار امری از سرمربی های دیگر تاپ سیکس بهتر است و برد های بیشتری نسبت به مورینیو و گواردیولا و کلوپ و پوچتینو داشته است اما ساری نیز در چلسی ۳۲ پیروزی در ۵۰ مسابقه ی اول خود داشته است و آمار مشابهی دارد.
 

امری در ابتدای راه خود موفق بوده تا قدمی بهتر از ونگر بردارد اما باید دید که آیا میتواند آرسنال را به دوران طلایی اوایل قرن ببرد یا نه

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Football London
بازدید: ۲,۳۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰