loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 2 اورتون 1 The Fa WSL
 آرسنال 2 اورتون 1 The Fa WSL

آرسنال ۲ اورتون ۱ The Fa WSL

تیم زنان آرسنال و اورتون در حالی به مصاف هم رفتند که از همان ابتدا توپچی ها فشار را به روی حریف خود گذاشته بودند و موفق شدند در دقیقه ی 5 با ضربه ی سر لوییز کویین دروازه ی اورتون را باز کنند. این بث مید بود که با یک ارسال کرنر خوب توپ را به کویین رساند و او هم در بین شلوغی بازیکنان در محوطه ی جریمه  و  از فاصله ی نزدیک از دروازه موفق به گلزنی شد.
 
 
در ادامه بازیکنان اورتون بودند که موقعیت گلزنی داشتند ولی کاترین ویه با یک تکل خوب و صحیح فرصت خوب آنها را گرفت و اجازه ی گلزنی را به میهمان نداد.
 
 
این اتفاق به تیم ما کمک کرد تا دوباره انرژی مثبت بگیریم و به حملات خود ادامه دهیم، بث مید و میدیما با همکاری زیبای خود فرصت گلزنی دوم را ایجاد کردند و میدیما موفق به گلزنی شد. این گل در دقیقه 28 به ثمر رسیده شد.
 
 
نیمه ی دوم شروع شد و ما در دقیقه 61 گل خوردیم. بوی لورکا روی ضربه ی آزاد مستقیم و از فاصله ی کم دروازه ی ساری ون ونندال را باز کرد. ساری ون ونندال مقصر اصلی دریافت این گل بود. او پاس رو به عقب لیا ویلیامسون رو جمع کرد و همین منجر شد که آرسنال گل بخورد. 
 
 
یاران اورتون باز هم در تلاش بودند تا کار را به تساوی بکشانند اما مدافعین ما مستحک بودند و به خوبی از دروازه ی ما دفاع کردند.
 
 
دیدار بعدی ما روز هشتم اردیبهشت مقابل برایتون خواهد بود و در آن دیدار آرسنال میهمان است. این دیدار راس ساعت 16 برگزار خواهد شد.
 
 
WSL table
 
 
 
جدول رده بندی سوپرلیگ بانوان

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۲,۵۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰