loading
در حال بررسی درخواست شما
پنج بازیکنی که باید در تابستان آرسنال را ترک کنند
پنج بازیکنی که باید در تابستان آرسنال را ترک کنند

پنج بازیکنی که باید در تابستان آرسنال را ترک کنند

امری برای بدست آوردن پول کافی برای نقل و انتقالات باید چندین بازیکن خود را بفروش برساند. بر اساس گزارش دیلی‌میل آرسنال برای تابستان 45 میلیون پوند برای نقل و انتقالات به امری خواهد داد. البته این پول بدون در نظر گرفتن پول فروش احتمالی بازیکنان خواهد بود.

درست است که آرسنال با امری در حال پیشرفت است اما آنها همچنان نیاز دارند تا برای بهتر شدن، تغییراتی در تیم خود انجام دهند.

شکودران موستافی
مدافع آرسنال که با بازی بسیار ضعیفش در برابر کریستال پالاس، موجب شکست آرسنال شد. او با دو اشتباه، دو گل را به پالاس هدیه کرد و امری و تیم آرسنال هزینه آن دو اشتباه را پرداختند. مشکل اصلی در مورد موستافی پیدا کردن یک مشتری مناسب است. او با 35 میلیون پوند در سال 2016 از والنسیا به آرسنال آمد و آرسنال باید با قیمتی پایین تر از قیمت خرید این بازیکن، او را بفروش برسانند.

مسوت اوزیل
خداحافظی با اوزیل میتواند بخش دستمزدهای آرسنال را بسیار آزادانه‌تر کند. اوزیل در این فصل فقط 18 بازی از 34 بازی لیگ برتر را از ابتدا بازی کرده است و هفته‌ای 350.000 پوند حقوق میگیرد. امری در عمل نشان داده است که اعتماد چندانی به اوزیل ندارد.

هنریک میخیتاریان
او که به جای سانچز به آرسنال آمده است، با اینکه خیلی تلاش کرده است اما هرگز به اندازه هفته‌ای 180.000 پوند حقوقی که میگیرد، خوب نیست و آرسنال میتواند این پول را در جایی بهتر هزینه کند.

دنی ولبک
ولبک اگر فیت باشد، یک بک‌آپ خوب برای اوبامیانگ و لاکازت خواهد بود. اما این "اگر" بسیار سخت دستیافتی میشود. مصدومیت‌های پشت سر هم ولبک و حقوق 125.000 پوندی او میتواند دلیل خوبی برای جدا کردن این بازیکن از آرسنال باشد.

جنکینسون
احتمالا اگر قرار بود جنکینسون بازیکن خوبی شود و استعدادی داشت باید در این سال‌های حضور در آرسنال آن را نشان میداد. آرسنال باید با فروش او به فکر یک بک‌آپ جدی برای مدافع راست خود باشد تا تجربه "زاها" در بازی با کریستال پالاس را مجدد به چشم نبیند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : talksport.com
بازدید: ۲,۴۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰