loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه مونتمورو پس از قهرمانی در سوپرلیگ
مصاحبه مونتمورو پس از قهرمانی در سوپرلیگ

مصاحبه مونتمورو پس از قهرمانی در سوپرلیگ

پس از یک برد شیرین مقابل برایتون و کسب عنوان قهرمانی در سوپرلیگ بانوان جو مونتمورو پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود
 
در مورد دستاورد...
 
خیلی خوشحالم و به تمام کسانی که سهمی در این دستاورد داشتند افتخار می کنم. این یک موفقیت مشترک بوده و من به همه افتخار میکنم.
 
 
در مورد عملکرد...
 
نتیجه ثابت میکند ، احتمالا میتوانستیم کمی بهتر از این هم باشیم. با وجود اینکه یک بازی تحت فشار داشتیم ، قادر  به کسب آنچه که تحت کنترلمان بود به دستش آوردیم واقعیتی است که صورت گرفته است. 
 
 
در مورد به ثمر رساندن گلهایی با سبک های مختلف ...
 
دقیقا! شما اساس را ایجاد می کنید، برای ایجاد پایه ای برای به ثمر رساندن گل تلاش می کنید، فضا را باز میکینید و امیدوارید که توپ را به مناطق خطرناکی ببرید. گلی که دوستش داشتم گل دوم بود،گل کتی مک کیب. موقعیت خوبی ایجاد شدو ما برای او یک فضای خوبی را ایجاد کردیم که به انجا برود و کار را تمام کند. این چیزی از ارزش گلهای زیبایی که میدیما و بث مید به ثمر رساندند کم نمیکند. 
 
 
در مورد اهمیت این نتیجه برای بازیکنان...
 
خیلی اهمیت دارد زیرا ما سال خیلی جالبی داشتیم. آنها به عنوان یک گروه دور هم جمع شدند و ما با مصدومین و بیماران و مشکلات زیادی رو به رو شدیم که ادامه دارد. به عنوان یک گروه عشق و احترامی که بین آنها وجود دارد در دستاوردی که داشتیم نقش داشته است.
 
 
در مورد اهمیت این اتفاق برای او....
 
با این سوال واقعا بخشی از احساسات مرا تحریک کردید زیرا کمی دغدغه عاطفی در این بحث وجود دارد. اینکه به عنوان یک هوادار سرمربی تیم آرسنال باشی و این تیم را قهرمان کنی چیزیست که هیچوقت به آن فکر نکرده بودم و فکر نمیکردم هیچوقت پیشرفت کنم و مربی شوم. خیلی احساس غرور میکنم و افتخار میکنم که سرمربی آرسنال هستم.
 
 
در مورد ترکیب آینده ی آرسنال ...
 
هم از نظر ترکیب هم از نظر شیوه ای که بازی میکنیم میخواهیم پیشرفت کنیم. چالش های مختلفی داریم. فصل آینده چالش های بزرگتری داریم و ما فقط در حال پیشرفت هستیم. این دستاورد اولین مرحله از آنچه هست که در فکر
من است که یک سفری هیجان انگیز با تیم بانوان آرسنال در پیش است.
 
 
در مورد بازی آخر با منچسترسیتی شکست ناپذیر ....
 
بله خیلی سخت خواهد بود و من فکر میکنم جشن و میهمانی های زیادی برگزار خواهد شدو هیجان زیادی به دنبال آن خواهد آمد. بعد از این دیدار هم قطعا باعث افتخار آرسنال خواهیم شد و بهترین شوت ها وگلها را خواهیم زد تا با خیالی مطمئن جام را جلو دیدگان هوادارانمان در ورزشگاه بالا ببریم، هوادارانی که فوق العاده هستند ، میخواهیم باعث غرورشان باشیم.
 
 
در مورد شکسته شدن رکورد تعداد تماشاگران...
 
تماشاگران بازی فوتبال به سرعت تعدادشان در حال افزایش است و ما از سویی دیگر جام جهانی را پیش رو داریم. فوتبال فوق العاده ایست و دیدن آن هم عالیست. تمامی این بازیکنان، قهرمانان، در تمامی باشگاهها شایسته ی آنچه به آنها رسیدند هستند. آنها کارشان را به خوبی انجام داده اند و امروز یک نمایش فوق العاده بود.
 
 
در مورد این فصل...
 
به آنچه که در این فصل تحت کنترلمان انجام داده ایم افتخار میکنم. سرنوشت را خودمان تعریف می کنیم. به اینکه دیگر تیم ها کاری کنند یا امتیازی از دست دهند متکی نبودیم و اعتماد نمیکردیم. فقط خودمان بودیم و اعتبار به تمامی بازیکنانی می دهم که هر هفته آماده بودند و به فلسفه و روش بازیمان می پرداختند. آنها به بهترین نحو باشگاه آرسنال را به نمایش گذاشتند. 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰