loading
در حال بررسی درخواست شما
خداحافظی آرون رمزی ، اشتباه مدیریتی!
خداحافظی آرون رمزی ، اشتباه مدیریتی!

خداحافظی آرون رمزی ، اشتباه مدیریتی!

 
روز گذشته، آرون رمزی بعد از 11 سال برای آخرین بار به عنوان بازیکن آرسنال در استادیوم امارات حضور پیدا کرد. او که همچنان مصدوم است نتوانست تیم را برابر برایتون همراهی کند اما در پایان بازی، خداحافظی احساسی با هواداران داشت.
 
رمزی به سایت باشگاه در مورد این روز گفت: روزی احساسی است. 11 سال از زندگی من در اینجا سپری شده و چیزهای زیادی در داخل و خارج از زمین سپری شده است. من اینجا رشد کردم و فرصت پیدا کردم تا برای مدت زیادی فوتبال بازی کنم.
 
رمزی در سن 28 سالگی آرسنال را به مقصد یوونتوس ترک میکند و این در شرایطی است که آرسنال حتی 1 پوند هم برای او دریافت نمیکند و به این ترتیب حتی حرف‌های تکراری قدیمی، مانند "نیاز مالی" هم دیگر معنا ندارد. رمزی عملا مثل یک ماهی از دست آرسنال سُر خورد و رفت.
 
آرون در ادامه مصاحبه با سایت باشگاه گفت: ونگر من را به اینحا آورد و به من میدان داد. با افراد بسیار دوست‌داشتنی دوست و آشنا شدم. من میخواهم از همه هواداران تشکر کنم که برای این مدت طولانی من را حمایت کردند.
 
 
کانون رسمی هواداران آرسنال برای آرون رمزی آرزوی موفقیت میکند و امیدوار است که او در تورین در کنار ژسنی، رونالدو و دیگر بازیکنان یوونتوس به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.
 
قهرمانی جام حذفی 2014
رمزی
 
قهرمانی حام حذفی 2015
FA 2015- RAMSEY
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۶۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰