loading
در حال بررسی درخواست شما
نتایج دوستانه اهمیت ندارند!
نتایج دوستانه اهمیت ندارند!

نتایج دوستانه اهمیت ندارند!


در مورد بازی


لژیا بسیار با تعصب بازی کرد. آنها بازی را بهتر از ما شروع کردند و بهتر حمله کردند. برای ما ، بازی آماده سازی خوبی محسوب می شد زیرا لژیا در حمله کردن بسیار خطرناک بود.در نهایت ما 5-6 پیروز شدیم ولی بازی لذتبخشی بود.


در مورد اینکه در بین دو نیمه به شاگردانش چه گفته


احساس کردم که بیش از حد استرس داشتیم و باید آرام می شدیم و از عقب زمین بازی را شروع کنیم. احساس کردم اگر کمی خونسردتر باشیم و توپ را بیشتر کنترل کنیم ، می توانیم به بازی برگردیم. ما توپ های بلند زیادی بازی کردیم.همچنین مجبور بودیم جای تعدادی از بازیکنان را درون زمین تغییر بدهیم. در بازی های پیش فصل فقط این اهمیت دارد که آنطور که دوست دارید بازی کنید. در این بازی ها نباید به نتیجه اهمیت داد.


در مورد قدرت تیمی که به زمین فرستاد


ما 100 درصد چیزی که در اختیار داشتیم را به زمین فرستادیم. تعدادی از بازیکنان بسیار خسته بودند. لژیا با 120 درصد توانشن بازی کرد. ما امروز در بهترین شرایطمان نبودیم ولی لژیا کار را برایمان سخت کرد.


در مورد عملکرد بازیکنان انگلیسی


کیرن گیبس به آرامی به بهترین فرم خود می رسد و این برای ما و انگلستان خبر بسیار خوبی است. والکات و ویلشر کمی خسته بودند ولی در مجموع آنها آماده سازی خوبی برای فصل آینده داشته اند.


در مورد ورزشگاه جدید لژیا


استادیوم آنها فوق العاده است. زمانی که کار ساخت و ساز آن کاملا تمام شود ، برای تیم مقابل جو بسیار بسیار بسیار سنگینی خواهد داشت. هواداران آنها هم بسیار شگفت انگیز هستند. وقتی که به درون ورزشگاه رفتم ، واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. از آخرین باری که چنین چیزی دیده ام ، زمان زیادی می گذرد! در حین بازی به دستیارم گفتم که این از ووووزلا خیلی بهتر است!"


در مورد وضعیت سس فابرگاس


شرایط ما مانند کریستیانو رونالدو نیست! ما فقط بر روی فصل جدید تمرکز کرده ایم. فابرگاس یکی از بهترین بازیکنان ماست و ما می خواهیم که در تیم بماند و از حواشی دور باشد. او این فصل کاپیتان ما خواهد بود و امیدوارم برای سال های بسیار زیادی نیز همینگونه باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱۷
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰