loading
در حال بررسی درخواست شما
جیل رورد به آرسنال پیوست
جیل رورد به آرسنال پیوست

جیل رورد به آرسنال پیوست

باشگاه آرسنال از جیل رود به عنوان خرید جدید خود نام برد. 
 
این بازیکن 22 ساله ی هلندی کار خود را از اف سی توئنته آغاز کرده ، تیمی که در ان پیشرفت زیادی داشت و پس از آن موفق شد با درخشش خود در سال 2017 به جمع یاران بایرن مونیخ اضافه شود. 
 
 
در این دو فصل جیل 36 بار با پیراهن بایرن به میدان رفت. 12 گل به ثمر رساندو موفق شد و تجربه ی حضور در چمپیونزلیگ را به دست آورد. جیل سال 2015 برای تیم ملی هلند در جام جهانی به میدان رفت و عضوی از تیم ملی کشورش در یورو 2017 بانوان بود، او با هلند در این جام موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. 
 
 
جیل تجربه ی بازی کنار بازیکنان تیم ما یعنی میدیما، ون د دنک، ون ونندال و دومنیک بلادورث را دارد. 
 
 
" از اینکه به تیم بانوان آرسنال امدم خیلی به خود میبالم. آرسنال باشگاهیست که در انگلستان به ان علاقمندم. در سطح لیگ زنان هم این تیم بسیار باشگاه بزرگی است. مشخص است که بعضی از دوستان هلندی ام اینجا هستند بنابراین همیشه آنها را دنبال میکردم.من با آنها صحبت کردم و میدانم که انها از حضور در اینجا خیلی خوشحال بوده و هستند ، همچنین انها به من گفتند که من هم اینجا را دوست خواهم داشت. این یک پله ی خوب است. این برای سبک بازی من و سبکی که آرسنال نیز بازی میکند متناسب خواهد بود. من با انها صحبت کرده ام و این تصمیم خودم بود زیرا احساس خیلی خوبی به این ماجرا دارم و البته صحبت های خوبی که انها کردند نیز تاثیرگزار بود. 
 
 
" همیشه احساس خوبیست که وقتی به جایی میروی چهره ها وشخصیت های آشنایی را ببینی و همچنین بیرون از زمین نیز با انها باشی. این واقعا کمک می کند و من از اینکه با انها بازی خواهم کرد خیلی خوشحالم. "
 
 
" من با سرمربی صحبت کردم و این صحبت ها به ناگاه احساس خوبی به من داد ، او به من انرژی مثبت می دهد. سبکب که میخواهد بازی کنیم و آنچه که از من انتظار دارد، این دقیقا همان چیزیست که میخواهم نشان دهم."
 
 
" نمیتوانم صبر کنم. میدانم که این باشگاه متناسب من است. لیگ انگلیس متناسب با شخصیت و بازی من است. این لیگ معتبریست که مدام بهتر و بهتر میشود و من فقط میخواهم بخشی از آن باشم." برای شروع فصل بسیار مشتاقم. من بازیکنی تکنیکی هستم. هم میتوانم در نقش یک هافبک هجومی ظاهر شوم هم هافبک دفاعی، واقعا بازیکنی تکنیکی هستم و دوست دارم همیشه توپ زیر پاهایم باشد. همچنین میتوانم گلهای زیادی به ثمر برسانم بنابراین امیدوارم اینجا هم بتوانم گلزنی کنم. "
 
 
 
"میخواهم به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم و فکر میکنم که این یک پله ی ترقی خوب برای من است. پله ی بعدی، میخواهم برای آرسنال بازی کنم، میخواهم مهم باشم و با این تیم جام هایی را ببرم. اکنون در لیگ قهرمانان هم بازی میکنیم و من قبلا در این جام حضور داشته و به خوبی از آن شناخت دارم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۲۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰