loading
در حال بررسی درخواست شما
امری بهترین مربی دوران فوتبالم است
امری بهترین مربی دوران فوتبالم است

امری بهترین مربی دوران فوتبالم است

صحبت‌های سوکراتیس پاپاستاتوپولوس مدافع یونانی آرسنال پیش از دیدار فینال لیگ اروپا در مقابل چلسی
 
 
در مورد دیدار فینال و قهرمانی...
 
اگر ما بتوانیم قهرمان شویم، من بزرگترین جام خودم را کسب خواهم کرد، و همچنین این قهرمانی برای ما بسیار اهمیت دارد، و ما با کسب این جام می‌توانیم دوباره به لیگ قهرمانان اروپا بازگردیم، من به اینجا آمدم تا با آرسنال در لیگ قهرمانان بازی کنم، ما باید برای آنجا هرکاری را انجام بدهیم.
 
 
در مورد چلسی...
 
ما احترام زیادی برای آنها قائل هستیم، اما ما باید بازی خودمان را به خوبی انجام دهیم، ما باید بتوانیم خوب فرصت ایجاد کنیم و تمرکز داشته باشیم و بتوانیم خوب بازی را اداره کنیم، ما باید در کنار هم باشیم تا پیروز شویم‌، این کار بسیار سخت است اما برای آنها هم سخت خواهد بود.
 
 
در مورد امری...
 
به جرأت می‌توانم بگویم او بهترین مربی است که من با او کار کرده‌ام، زیرا با امری در سن احساس می‌کنم پیشرفت کرده‌ام و می‌توانم سریع‌تر از ۳ سال گذشته‌ام بازی کنم، بیشتر فکر می‌کنم و تصمیم‌های بهتری می‌گیرم، اونای امری مربی بسیار باهوش و بزرگی است، دستیاران او به صورت مداوم با ما به صورت انفرادی کار می‌کنند و نکات مثبت و منفی ما را گوشزد می‌کنند.
 
 
در مورد خشن بازی کردن و زیاد کارت گرفتن...
 
کار من دفاع کردن است و باید همه کار برای تیم خودم انجام دهم تا توپ به خط دروازه نرسد، حتی اگر در موقعیتی قرار گرفته باشم ارزش داشته باشد کارت بگیرم من برای گل نخوردن تیم باید کارت بگیرم، که این اتفاق برای من ممکن است ناخوشایند باشد اما شاید برای تیم خوب و مفید باشد و جلوی یک گل را بگیرد، امیدوارم هواداران این موضوع را درک کنند.
 
 
در مورد هنریک میخیتاریان....
 
از اینکه هنریک در باکو با ما نیست بسیار ناراحت هستیم، او بازیکن بسیار خوش قلب و بزرگ و خوبی است، اما بعضی از اتفاقات سیاسی و قضایای خارج از فوتبال باعث مشکلات می‌شوند‌، ما باید با تمام توان برای قهرمانی بازی کنیم تا آن را به بازیکنان مصدوم و میخیتاریان که در زمین در کنار ما نیستند هدیه کنیم.
 
 
 
 
 

 

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۳/۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Football london
بازدید: ۲,۰۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰