loading
در حال بررسی درخواست شما
سالیبا می‌آید و به سن‌اتین بازمی‌گردد
سالیبا می‌آید و به سن‌اتین بازمی‌گردد

سالیبا می‌آید و به سن‌اتین بازمی‌گردد

بر اساس گزارشات و خبر ها در فرانسه، آرسنال نزدیک به عقد قرارداد با ویلیام سالیبا است. این دفاع مرکزی از اهداف اصلی اونای امری در این تابستان است و یک بار نیز پیشنهاد آرسنال توسط سنت اتین رد شده است.
 
آرسنال میخواهد هرچه سریع تر سالیبا را به امارات بیاورد، اما سنت اتین برای یک فصل  دیگر میخواهد این دفاع مرکزی را از آرسنال قرض بگیرد. شبکه ی فرانس اوتلت ادعا کرده است که سنت اتین با مبلغ ۲۷ میلیون پوند با آرسنال این انتقال را نهایی میکند. مذاکرات در مراحل پایانی است و فقط مقداری کمی از جزئیات قرارداد بین طرفین باقیمانده است که باید حل و فصل شود.
 
آرسنال برای یک فصل دیگر سالیبا را به سنت اتین قرض میدهد، در این میان رولند رومیر عنوان کرد که دوست داشت او در رقابت های لیگ یک فرانسه باقی میماند و برای آنها بازی میکرد.
 
او اظهار کرد که: سالیبا برای یک فصل دیگر نیز در سنت اتین باقی میماند. یک وضعیت خیلی خاص و اضطراری در این انتقال رخ داده و ما باید آن را به انجام برسانیم. مضاف بر اینکه خود ویلیام نیز خواستار این انتقال است. 
 
امری بشدت خواستار امضا قرارداد با سالیبا بود، زیرا او در لیگ یک فرانسه بسیار درخشیده بود و تاتنهام نیز به دنبال این بازیکن بود. مالک آرسنال فقط ۴۵ میلیون پوند بودجه نقل و انتقالاتی در اختیار  مدیران و مربی باشگاه قرار داده و بشدت در این زمینه صرفه جویی کرده است.
 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۴/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Goal.com
بازدید: ۱,۹۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰