loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت‌های امری درمورد اوبا، لاکا، سبایوس و کوشیلنی
صحبت‌های امری درمورد اوبا، لاکا، سبایوس و کوشیلنی

صحبت‌های امری درمورد اوبا، لاکا، سبایوس و کوشیلنی

اردو پیش‌فصل آرسنال بعد از یک شکست خفیف در ضربات پنالتی مقابل رئال مادرید به پایان رسید.

سرمربی تیم بعد از اتمام بازی توضیحاتی در مورد این اردو داد، و پرسش‌ها درمورد مهاجمین تیم، مصدومیت مارکو آسنسیو و آینده لورن کوشیلنی را پاسخ داد.

صحبت‌های اونای امری را در ادامه بخوانید:

اردو پیش‌فصل به پایان خود رسید...
عصر بخیر. خیلی خوشحالیم. امروز آخرین بازی را هم انجام دادیم، مثل همیشه با همان بازیکنان. چند بازیکن متفاوت را دیده‌اید که بازی کرده‌اند و اعتمادبه‌نفسشان افزایش پیدا کرده. نتیجه اهمیتی ندارد اما در بازی امروز سطح خوبی را به نمایش گذاشتیم. زمانی که به بازیکنان جوان احتیاج داشتیم، عملکردشان بی‌نقص بود. بسیار راضی هستم، تیم هر روز عالی کار کرد و اردو برای ما در آمریکا فوق‌العاده بود. ما طرفداران بسیاری در لس آنجلس، دنور، شارلوت و اینجا داریم، و دیدنشان برای ما بسیار مهم بود.

تیم از نظر آماده‌سازی در چه شرایطی قرار دارد؟
این بازی برای افزایش اعتمادبه‌نفس بازیکنان بود، تا با هم باشیم و به بازیکنان جوان فرصت بدهیم. نتیجه اهمیتی ندارد اما می‌خواهیم ذهنیت برنده ایجاد کنیم. درتلاشیم و هر بازی را تحلیل می‌کنیم تا از لحاظ تدافعی و تهاجمی پیشرفت کنیم. وقتی یازده مقابل یازده بود عملکرد بسیار خوبی داشتیم. بعد از کارت قرمز، ترجیح ما روی بازی مقابل همان یازده نفر بود و از داور این درخواست را داشتیم که کارت قرمز را لغو کند اما مورد پذیرش او قرار نگرفت. زمانی که یازده مقابل ده بازی می‌کردیم چندین موقعیت داشتیم اما آن‌طور که دلمان می‌خواست روی بازی کنترل نداشتیم. ده مقابل ده هم همینطور بود. روی بازی تسلط نذاشتیم، شاید به این خاطر که دو گل پیش بودیم. به‌نظرم می‌توانستیم بیشتر مالکیت توپ و میدان را در اختیار بگیریم. شاید در این مورد موفق نبودیم اما در انتقال توپ از دفاع به جمله بسیار قوی کار کردیم. در دقایق پایانی، تاثیر بازیکنان جوان چشمگیر بود. این لحظه برای آن‌ها و ما فوق‌العاده بود. در انتقال عالی بودیم و موقعیت‌هایی را ایجاد کردیم.

اوبامیانگ و لاکازت آینده خود را به عنوان یک زوج همیشگی رقم خواهند زد؟
بله، همکاری این دو عالی است و می‌توانند هر دو باهم بازی کنند. هردو آن‌ها در میدان حضور داشتند و گاهی با دو مهاجم بازی می‌کنیم و گاهی هم یکی را در نقش وینگر به‌کار می‌گیریم. اوبامیانگ می‌تواند به‌عنوان تک مهاجم، یا درکنار یک مهاجم دیگر، یا در نقش وینگر در سمت راست و چپ زمین بازی کند. تنها چیزی که از او می‌خواهیم این است که تهاجمی عمل کند و در یک سوم تیم حریف حمله کند و گل بزند. وقتی که تصمیم به استفاده از بازیکن دیگری می‌گیریم، مثل بازیکنی که در کناره‌ها یک به یک را مدافعان درگیر شود یا بازیکنی مثل مسوت که به عمق می‌رود تا توپ و مالکیت بازی را برایمان حفظ کند. بستگی به موقعیت و بازی دارد. اما درنهایت، با حضور اوبامیانگ، می‌توانیم حالت‌های مختلفی ایجاد کنیم و او مهره بسیار ارزشمندی برای ماست.

مصدومیت آسنسیو برروی انتقال دنی سبابوس تأثیرگذار است؟
نمی‌دانم. هدف ما در این بازی این بود که مصدوم نشویم، اما این اتفاق برای آسنسیو رخ داد. خبر بدی است، چه برای آنها چه برای ما. نمی‌دانم چیزی را تغییر بدهد یا نه.

برای افزایش بودجه نقل و انتقالات اوبامیانگ را می‌فروشید؟
به چنین چیزی فکر نمی‌کنیم. اصلا. از او بسیار راضی هستیم و نمی‌خواهیم او را بفروشیم.

حضور کولاسیناچ در دفاع چهار نفره...
فصل گذشته از سیستم‌های مختلفی استفاده کردیم. در هر بازی به این فکر می‌کردیم که چگونه در دفاع و حمله عملکرد بهتری داشته باشیم. فصل گذشته را با دفاع چهار نفره آغاز کردیم و تلاش کردیم از بازیکنانی مانند سئاد و اینزلی بهره بگیریم، همچنین از جنکینسون و شاید ناچو، که ترجیحش بازی در دفاع چهار نفره یا دفاع مرکزی در دفاع سه نفره است. اما می‌خواهیم از دو سیستم استفاده کنیم و با هر دو سیستم کار می‌کنیم، اما اولویت ما دفاع چهار نفره است. روی این ترکیب کار می‌کنیم، و از نظر ما در این سیستم با حضور سئاد، اینزلی، جنکینسون و با بازگشت هکتور از لحاظ دفاعی پیشرفت خواهیم کرد. اما می‌توانیم با هردو سیستم بازی کنیم و فکر می‌کنم از نظر تاکتیکی برای ما اتفاق ارزشمندی خواهد بود.

وضعیت کوشیلنی...
باکمال احترام درمورد او صحبت کرده‌ام. تلاش کردم تا او اینجا همراه ما باشد و به فعالیت خود ادامه دهد و راه‌حلی میان او، ما و باشگاه پیدا شود. وقتی تصميم گرفت که ما را در اردو همراهی نکند، راه‌حلی تنها میان او و باشگاه خواهد بود. تصمیم گرفت که همراه تیم نباشد. به تصمیمش احترام می‌گذارم اما من و او و باشگاه همگی مسؤولیتی داریم. حالا مشکل بین او و باشگاه است. نظر من این است که کار خود را با بازیکنانی که در اختیار داریم ادامه دهیم، و آن‌هایی که میخواهند اینجا بمانند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۲
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰