loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 0 بایرن مونیخ 1 ( امارات کاپ )
آرسنال 0 بایرن مونیخ 1 ( امارات کاپ )

آرسنال ۰ بایرن مونیخ ۱ ( امارات کاپ )

تیم بانوان آرسنال در اولین دیدار پیش فصل خود در کاپ امارات مقابل حریف قدرتمند خود بایرن مونیخ ، در یک دیدار  نزدیک و دشوار 1-0  شکست خورد. 
 
در همان دقایق نخست بازی کتی مک کیب از فاصله ی 30یاردی دوازه ی بایرن را نشانه گرفت اما لورا بنکرات به خوبی از تیمش دفاع کرد و توپ با برخورد به او با فاصله ی کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
 در دقیقه ی 24 یک ضربه ی کاشته از سمت چپ به نفع تیم میهمان گرفته شد و پس از آن بایرن مونیخ با ضربه ی سر قدرتمند کاپیتان خود لئوپلز از فاصله ی نزدیک به گل اول خود رسید.
 
در ادامه لوییز کویین دو بار جلو امد و آرسنال را در موقعیت گلزنی قرار داد اما بنکارت به خوبی جلوی گلزنی او را گرفت و پس از آن نیز موقعیت چندانی روی دروازه ها خلق نشد و نیمه ی نخست با همین نتیجه به پایان رسید. 
 
بایرن مونیخ نیمه دوم را به خوبی شروع کرد و آرسنال برای ریدن به پیروزی به دو گل احتیاج داشت، جنیفر بیتی هم سعی داشت شوتی را روانه ی دروازه ی تیم میهمان کند اما توپ او هم بلاک شد. 
 
مانوئلا زینسبرگر که مقال تیم سابق خود قرار گرفته بود چند سیو خوب در این نیمه داشت و برای آرسنال هم کتی مک کیب موفق شد به محوطه جریمه حریف نفوذ کرده و شوت بزند که توپ اون نیز بلاک شد و بازگشت. لورا وینینگر بود که این موقعیت خوب  گلزنی را از مک کیب گرفت. 
 
اما اتفاق تلخ این بازی مصدومیت مجدد و شدید مهاجممان دنیله کارتر بود که به تازگی پس از سپری شدن دوران نقاهت مصدومیت خود به تیم بازگشته بود. 
 
پس از این اتفاق تلخ فیلیس بازیکن تعویضی ما یک فرصت خوب گلزنی را به دست آورد اما باز هم این فرصت توسط شالتر از دست رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه ی 1-0 به نفع تیم میهمان به پایان رسید.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۱۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰