loading
در حال بررسی درخواست شما
5 دلیل برای درست بودن انتخاب نیکولاس په په
5 دلیل برای درست بودن انتخاب نیکولاس په په

۵ دلیل برای درست بودن انتخاب نیکولاس په په


پنج دلیل برای درست بودن انتخاب نیکولاس په‌په :

با توجه به اخبار اخیر آرسنال و لیل برای انتقال وینگر ساحل عاجی با مبلغ 72 میلیون پوند و پرداخت به صورت قسطی به توافق رسیده اند.

1. او در کنار دو مهاجم تراز اول بازی خواهد کرد :

په‌په میتواند در کنار الکساندر لاکازت و پیریک امریک اوبامیانگ،دو مهاجمی که برخلاف فصل نه چندان خوب آرسنال عملکرد فوق العاده ای داشته باشند بازی کند،په‌په در فصل قبل لوشامپیونه توانست بعد از امپاپه با 22 گل جایگاه دوم گلزنان لیگ را بدست بیاورد‌.اوبا ،لاکا و په‌په میتوانند مثلث بسیار ترسناکی را برای حریفان بوجود بیاورند و امید برای برگشت توچی ها به چمپینز لیگ را زنده نگه دارند.

2. گارانتی برای حضور در ترکیب اصلی :

په‌په با پیوستن به آرسنال میتواند حضور همیشگی خود را در ترکیب اصلی تضمین کند،در فصل گذشته هنریک میخیتاریان عملکرد بسیار ناامیدکننده ای داشت او در 39 بازی‌ فقط 6‌ گل به ثمر رساند و عملکرد او برای اونای امری اصلا قانع کننده نبود.لازم به ذکر است که په‌په در اوایل فصل نقل و انتقالات به لیورپول بسیار نزدیک بود ولی به دلیل عدم ‌اطمینان برای حضور در ترکیب اصلی او از این انتقال صرف نظر کرد.

3.‌ وجود‌ مربی فوق العاده ای مثل اونای امری :

اونای امری‌ علاقه‌مند به استفاذه از ترکیب ‌4-3-3 یا 4-2-3-1 است،امری علاقه مند به پرس سنگین از زمین حریف دارد که این به مدافعیت کناری این اجازه را میدهد که در هنگام حمله اُورلب کنند و فضای بازی در اختیار‌ وینگر ها قرار بگیرد که این دقیقا مطابق سبک بازی نیکولاس‌ په‌په است و او میتواند با سرعت بالای خود دفاع حریف را به هم ‌بزیزد.

4. فراهم شدن فرصت اینکه در بالاترین سطح یعنی لیگ جزیره بازی کند :

په‌په میتواند با انتقالش به آرسنال شانس حضور در لیگ پر هیجان و مهیج جزیره و بازی در  مقابل بهترینها را تجربه کند.او در صورت درخشش در آرسنال میتواند این تیم را به جایگاه اصلی خود بازگرداند‌.

5. پیوستن به باشگاهی با ریشه و قدیمی :

آرسنال باشگاهی پرطرفدار و شناخته شده است که از زمان تأسیس تا کنون 46 جام گوناگون بدست اورده است،آنها حدود پانزده سال قبل توانستند بدون شکست قهرمان لیگ شوند و لقب «شکست‌ناپذیرها» را به خود اختصاص دهند،همه ی این دلایل آنها را به یکی از موفق ترین باشگاه های انگلیس و اروپا تبدیل کرده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۷
به قلم alireza norouzi
دسته‌بندی: اخبار کانون رسمی هواداران
منبع :
بازدید: ۲,۸۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰