loading
در حال بررسی درخواست شما
امری پیش از بازی با برنلی روبرو خبرنگاران نشست
امری پیش از بازی با برنلی روبرو خبرنگاران نشست

امری پیش از بازی با برنلی روبرو خبرنگاران نشست

 
اونای امری در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه خود در معرض سؤالات مختلفی درمورد وضعیت این دو بازیکن قرار گرفت. در ادامه متن کامل صحبت‌های او را بخوانید:
 
اوزیل و کولاسیناچ در تمرین روز پنجشنبه شرکت کردند؟
آن‌ها سه‌شنبه به تمرینات تیم پیوستند. آن‌ها تمرینات خود را شروع کردند و واقعا مسوت اوزیل اندکی بیمار است، دیروز تمرین نکرد اما امروز در تمرینات حضور داشت. به‌نظرم هر تمرین اطلاعات مناسب و گزینه‌های مناسب زیادی در اختیار ما قرار می‌دهد تا ارزیابی کنیم که این دو بازیکن شنبه در ترکیب اصلی قرار بگیرند یا نه. تا جمعه صبر خواهیم کرد، یعنی آخرین جلسه تمرینی ما.
 
بازگشت آنها به تمرین‌ها چه معنایی دارد؟
از بازگشت آن‌ها راضی هستم؟ البته که اینطور است. برای ما، و برای من، آن‌ها در درجه اول انسان هستند و در درجه دوم بازیکن. ما راه خود را با تمام بازیکنانی که در تمام جلسات تمرین آماده و باثبات هستند ادامه خواهیم داد. آنها سه‌شنبه برگشته‌اند و شرایط را با شما در میان گذاشتم. مسوت دیروز بیمار بود اما امروز درحال بهبودی است. وقتی که بطور منظم و باثبات کنار تیم تمرین می‌کنند خبر خوبی برای ماست زیرا می‌توانیم روی کمک آن‌ها برای بازی‌های بعدی حساب کنیم، که اولین آن‌ها شنبه خواهد بود.
 
وضعیت روحی و روانی آن‌ها به چه صورت است؟
مجددا پاسخ من همین است. اگر باثبات و با روند طبیعی در تمرینات شرکت کنند، برای کسب بهترین وضعیت در هر لحظه تصمیم‌گیری خواهم کرد. برای مثال، اتفاق خوبی است که کنار ما هستند.
 
به اوزیل اجازه خروج خواهید داد؟
حالا که برای بازی دوم لیگ آماده می‌شویم و اولین بازی خانگی ما مقابل برنلی است، فکر می‌کنید وقتم را صرف فکر کردن به این‌که آیا یک بازیکن اجازه خروج دارد یا نه می‌کنم؟ تمرکز و رویکرد من درمورد بازیکنانی است که در اختیار داریم. درمورد هر بازیکنی برای شنبه فکر می‌کنیم.
 
مسوت و سئاد از آمادگی روحی برای بازی روز شنبه برخوردار هستند؟
بله، صددرصد
 
درمورد علاقه به بازی کردن حرفی زده‌اند؟
ما صددرصد کنارشان هستیم. تمرکز اصلی روی تمرینات و بازی‌هاست.
 
آنها درمورد مشکلاتشان صبحت کرده‌اند؟
درواقع تمرکز من برروی مثبت ماندن و اطمینان حاصل کردن از آمادگی کامل بازیکنان است. می‌خواهم به آنها کمک کنم که دوباره کنار ما باشند، به روال عادی تمرینات بازگردند و تمرکزشان روی فوتبال باشد. به‌جز این، می‌خواهم که توانایی تمرکز بر جلسات تمرینی و مسابقات را پیدا کنند.
 
امروزه بازیکنان برای تأمین امنیت نیازمند شرکت‌های خصوصی هستند؟
باشگاه در این زمینه به آنها کمک می‌کند. به آنها برای تمرینات و آماده‌سازی و حضور مستمر در ترکیب تیم کمک می‌کنند. آنها با تمرکز بر تمرینات و بازی‌ها به ما کمک می‌کنند.
 
امنیت آنها در خانه چگونه تضمین می‌شود؟
باشگاه درحال کمک به آنهاست. درحال حاضر وضعیت آنها طبیعی است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰