loading
در حال بررسی درخواست شما
داوید لوییز و اوبامیانگ بعد از شکست برنلی
داوید لوییز و اوبامیانگ بعد از شکست برنلی

داوید لوییز و اوبامیانگ بعد از شکست برنلی

روز گذشته روز بسیار خاصی برای داوید لوییز بود او شروع امیدوارکننده ای در ترکیب تیم داشت.

مصاحبه ی داوید لوییز و اوبامیانگ درباره‌ی برد امروز تیم:
اوبامیانگ : من فکر میکنم که فصل را بسیار خوب شروع کردیم و این بسیار امیدوارکننده است که با دو برد متوالی به مصاف لیورپول میرویم. ما با اعتماد به نفس بازی کردیم و این مهم ‌بود چون ما در خانه ی خود بازی میکردیم و ما به خاطر برد امروز بسیار خوشحال هستیم.

داوید لوییز در مورد اولین حضورش در لیگ برتر با لباس آرسنال :
من بسیار خوشحال هستم که اینجا حضور دارم و سعی میکنم که وظیفه ی خود را به خوبی انجام دهم و همچنین از بازی در کنار بازیکنان با کیفیت (اشاره به اوبا) بسیار لذت میبرم.من فکر میکنم که آرسنال در این فصل خیلی چیزها برای نشان دادن خواهد داشت و میتواند پیشرفت کند و ما برای همه ی رقابت هایی که در آنها حضور داریم خواهیم جنگید ما قصد داریم پله به پله جلو برویم و سخت تلاش کنیم. این باعث افتخار من است که اینجا حضور دارم چون همه ی افرادی که اینجا کار میکنند فروتن هستند و میخواهند که چیزهای جدیدی یاد بگیرند و پیشرفت کنند تا دوباره این باشگاه بدرخشد.

داوید لوییز همچنین در مورد پاس در عرض خطرناکی که در مقابل دروازه به سوکراتیس داد و هواداران بلافاصله او را تشویق کردند گفت :
این فوق العاده است که در این موقعیت توسط همه ی هوادران تشویق شوید،من فقط سعی میکنم که بهترین عملکردم را داشته باشم.سبک فوتبالی که قرار بود بازی کنیم به آن صورت بود (بازیسازی از دفاع) ولی با گذشت زمانِ بازی ‌فهمیدیم که باید سبک بازی خود را عوض کنیم،اما هنگامی که شما اعتماد به نفس داشته باشید و در تمرینات تیم حضور داشته باشید،مجبور هستید که نقشه های مربی را اجرا کنید و بازیسازی را از دفاع انجام بدهید(کاری که ما انجام دادیم)،در پایان باید بگویم که ما کار خود را به خوبی انجام دادیم.

اوبامیانگ در مورد اینکه آیا آنها میتوانید در رقابت بالای جدول باقی بمانند گفت :
بله،البته احساس میکنم با اضافه شدن بازیکنانی مانند داوید لوییز،دنی سبایوس و په‌په به تیمی قدرتمندتر تبدیل شده ایم و میتوانیم در بین چهار تیم اول لیگ را به پایان برسانیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۶۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰