loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس خبری استیو بولد بعد از پیروزی مقابل برایتون
کنفرانس خبری استیو بولد بعد از پیروزی مقابل برایتون

کنفرانس خبری استیو بولد بعد از پیروزی مقابل برایتون

🔻 پیروزی را چطوری دیدی؟
 
"اونقدر خوب نبود اگر بخوام صادق باشم. من فکر می‌کنم که در نیمه اول برایتون بهتر از ما بود و یکی دو کلمه هم در رختکن گفتم که تو واقعا ً نمی‌خواهی به این جملات در اون زمان بگویی ، اما نیمه دوم خیلی بهتر بود . کمی بیشتر دویدیم و توپ را کمی سریع‌تر حرکت می‌دادیم . در نیمه دوم شانس زیادی داشتیم ، بنابراین نیمه اول ناامید کننده بود . من می‌دانم که ما در مقابل باد قرار گرفته‌ایم و این اصلا ً آسان نبود ، اما به اندازه کافی توپ را حرکت ندادیم . لمس های بی مورد زیادی روی توپ داشتیم برای برایتون خوب بود، حریف خوبی بودن اما نتیجه برای ما خوب تمام شد."
 
🔻 در مورد ترکیب هجومی؟
 
"خوب ، بعضی وقت‌ها این چیزی است که به تو داده می‌شود . این همان چیزی است که تیم اول به ما می‌دهد ، یا به ما نمی‌دهد . بعضی وقت‌ها بازیکنان ما دیکته می‌کنند که ما چطور بازی می‌کنیم ، بنابراین کمی حمله کردیم . در نیمه دوم با باد خیلی بهتر بودیم و با سرعت بیشتری بازی می‌کردیم . وقتی جردن وارد شد ما سیستم را تغییر دادیم و بهتر به توپ نگاه کردیم . ناامیدی برای من این است که به آن‌ها اجازه بدهیم در سه یا چهار دقیقه آخر گل بزنند. گل نخوردن حتی در این سطح همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرد ."
 
🔻 اهمیت ساختن ساختار تیم در این مقطع فصل
 
"من هزار بار گفتم این عالی است ، اما برنده شدن در این سطح همه چیز نیست . اما این خیلی خوب است که برنده شوید چون یک عادت عالی است و این چیزی است که آن‌ها باید به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای بدانند . ما در یک کار برنده هستیم . بزرگ‌ترین ناامیدی در دو بازی اخیر ، نمایش بوده‌ است که داشتیم . ما خیلی بهتر از اون چیزی هستیم که در حال حاضر نشون دادیم."
 
🔻 درباره اسمیت رو 
 
"برای او خیلی زیاد است . او ۴۵ دقیقه در بازی اول بازی کرد و امروز به ۶۰ دقیقه رسید و ما همیشه او را تعویض می‌کردیم ، بنابراین عالی بود که او قبل از اینکه از بازی خارج شود گل را به ثمر رساند . او شایستگی خود را دارد و در حال ساخت آمادگی جسمانی خود است و تا آنجا که ما می‌دانیم او هیچ مشکلی با آسیب قدیمی اش ندارد ، پس این برای همه یک چالش بزرگ است ."
 
🔻 در مورد اینکه آیا از بودن به عنوان سرمربی لذت می‌برد 
 
"بله، آن را دوست دارم. من می‌دونم که بعضی وقت‌ها اینطور به نظر نمی‌رسد، اما فکر می‌کنم همیشه این طور است! من از آموزش، برنامه‌ریزی و کار با بچه‌ها لذت می‌برم. آن‌ها بچه‌های خوبی هستند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۲۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰