loading
در حال بررسی درخواست شما
دلایل انتقال لوییز از چلسی به آرسنال
دلایل انتقال لوییز از چلسی به آرسنال

دلایل انتقال لوییز از چلسی به آرسنال

داوید لوییز جاه طلبی را دلیل انتقال خود از غرب لندن به شمال لندن میداند،وی افزود ماندن در چلسی میتوانست گزینه ی بسیار راحت‌تر و بی دردسرتری برای من باشد.

این مدافع 32 ساله در روز شنبه با برتری 2-1 مقابل برنلی توانست اولین بازی خود را در لباس آرسنال با پیروزی پشت سر بگذارد. فرانک لمپارد سرمربی جدید باشگاه چلسی بعد از انتخاب به عنوان سرمربی این تیم به این مدافع ملی پوش اجازه ی ترک باشگاه را داد و به گفت که در برنامه های او برای فصل جدید جایی ندارد.

انتظار میرود که داوید لوییز به بخش مهمی از برنامه ی های اونای امری برای فصل جدید تبدیل شود و مانند بازی مقابل برنلی در خط دفاع در کنار سوکراتیس قرار بگیرد.این مدافع اهل امریکای جنوبی مشتاق است که بخش جدید دوران حرفه ای خود را با حضور در آرسنال از سر بگیرد.

او ‌گفت :من آدم جاه طلبی هستم و برای همین است که اینجا حضور دارم،من میتوانستم با انتخاب گزینه ی راحتر(ماندن در چلسی)دستمزد خود‌ را بگیرم و‌‌ خونسرد باشم اما من به یک چالش جدید و شرایط متفاوت در زندگی خود نیاز داشتم.جاه طلب بودن به من اکسیژن و انگیزه میدهد و این بسیار لذت بخش است.
بالاخره یک روز دوران حرفه ای فوتبال من نیز به پایان میرسد شما باید چیزهای جدید تجربه کنید و‌ پیشرفت داشته باشید.

«اول از همه من سعی میکنم که با قلب خودم صادق باشم،همه میدانند که من در چلسی بسیار خوشحال بودم و در طی دو دوره حضور در این تیم عناوین زیادی کسب کنم،بعد از مکالمه ای دوستانه با فرانک‌ لمپارد او به من گفت که میتوانم از تیم‌ جدا شوم،پس بهترین راه برای من این بود که تیمی جدید انتخاب کنم تا بتوانم چالشی تازه را تجربه کنم.»

آخرین بازی لوییز برای چلسی برتری 4-1 این تیم مقابل آرسنال در فینال لیگ اروپای فصل گذشته بود اما او ‌میخواهد با استفاده از تجربه ی خود به تیم ‌جدید‌ش کمک‌ کند تا دوباره به فرم فوق العاده ی خود برگردد.

وی افزو‌د :در زندگی شما باید باور داشته باشید،اگر در زندگی چیز های جدیدی را تجربه نکنید،هنگام رو به رو شدن با شرایط جدید موفق نخواهید بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۳۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰