loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 4 فیورنتینا 0 (لیگ قهرمانان اروپا)
آرسنال 4 فیورنتینا 0 (لیگ قهرمانان اروپا)

آرسنال ۴ فیورنتینا ۰ (لیگ قهرمانان اروپا)

آخرین بازی اروپایی توپچی ها ۳۰ مارس ۲۰۱۴ برگزار شد؛ اما ۱۹۹۲ روز بعد، تنها ۱۸ دقیقه طول کشید تا آن ها در ورزشگاه آرتمیو فرانکی بازگشت خود به اروپا را با اولین گلشان مقابل فیورنتینا جشن بگیرند.

 

در ادامه ی بازی مالکانه ی آرسنالی ها در زمین میزبان، ویویان میدیما در محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از فریب دادن دفاع حریف، با پای راست خود دروازه فیورنتینا را باز کرد.

 

فشار بی امان آرسنال همچنان تداوم داشت تا در نهایت روی پاس میدیما، این بار کیم لیتل موفق شد برای توپچی ها گلزنی کند تا تیمش با نتیجه ۲-۰، دست پر راهی رختکن شود.

 

در آغاز نیمه دوم، فلورانسی ها تلاش کردند عملکرد دفاعی بهتری از خود به نمایش بگذارند، اما طولی نکشید که ویویان میدیما روی اشتباه خط دفاع حریف و پاس رو به عقب نا به جای مدافع آن ها دومین گل خود و سومین گل آرسنال را به ثبت برساند.

 

پس از آن، لیسا اونز روی ارسال بث مید از جناح چپ، با یک ضربه والی توپ را به کنج دروازه حریف دوخت تا در پایان، توپچی های لندن با حساب ۴-۰ پیروز میدان باشد.

 

آرسنالی ها اکنون با ۴ گل زده در خانه حریف، برای دیدار برگشت در ۲۶ سپتامبر کار ساده تری پیش رو دارند؛ اما پیش از آن باید طی دو دیدار خارج از خانه، در لیگ انگلیس به مصاف منچستر یونایتد و در کانتی کاپ به دیدار لاندن سیتی بروند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۶/۲۲
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰