loading
در حال بررسی درخواست شما
سبایوس ، خلق موقعیت و ویتوریا
سبایوس ، خلق موقعیت و ویتوریا

سبایوس ، خلق موقعیت و ویتوریا

اونای امری پس از دیدار مقابل ویتوریا  پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود
 
در مورد عملکرد تیم...
شب خوبی بود. در این رقابت ها ( لیگ اروپا ) هدف ما این بود که صدرنشین گروه باشیم و اکنون ده امتیاز داریم و صدرنشین هستیم. دو بازی دیگر پیش رو داریم تا از کسب این رتبه اطمینان خاطر پیدا کنیم و حالا نیز برای دیدار روز شنبه مقابل لسترسیتی آماده خواهیم شد. یک رقابت جدید برای ماست و بسیار اهمیت دارد. اما در مورد آنالیز این بازی باید بگویم که سخت کار کردیم و رقابت ما با تیمیست که دفاع مستحکمی دارد و بسیار سازمان یافته بازی می کند. آنها با انگیزه ی کامل و حمایت هوادارانشان مقابل ما بازی خواهند کرد. از نتیجه ای که به دست آوردیم کی ناامید هستیم چون قصد پیروزی داشتیم اما صدرنشین گروه هستیم و میخواهیم در دو بازی آینده هم از این جایگاه اطمینان داشته باشیم. 
 
 
در مورد دریافت گل در دقایق آخر بازی ...
هدف ما این بود که کلین شیت کنیم زیرا میخواهیم قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم و در این تایم از بازی قوی باشیم. ما هر بازی برای رسیدن به این دستاورد کار میکنیم اما امشب مقابل ویتوریا موفق به انجام این کار نشدیم. باید در بازی با لستر با این چالش رو به رو شویم. در رقابت های لیگ اروپا نتایج خوبی به دست آوردیم، گلهای زیادی به ثمر رسانده و گلهای کمی دریافت کرده ایم. ما از هر بازی برای پیشرفت و کسب امتیاز در هر رقابتی استفاده می کنیم. این بازی را تنها با کسب یک امتیاز به پایان بردیم اما با صدرنشینی در گروه به کارمان ادامه می دهیم و اکنون نیاز داریم تا برای بازی روز شنبه آماده شویم. این بازی متفاوت خواهد بود و نوع رقابت هم متفاوت است. هدف یکسان و پیروزیست اما بالاترین مسئله این است که از نظر دفاعی پیشرفت کنیم و به قدرتمان ادامه دهیم. به طور جدی داشتن موقعیت های تاکتیکی به ما اجازه میدهد تا موقعیت هایی را ایجاد کنیم.
 
در مورد اینکه تنها یک فرصت در چارچوب دروازه داشتید...
آنها خیلی ساختار تدافعی خوبی داشتند و تدافعی بازی می کردند. آسان نبود زیرا آنها دفاع عمیقی داشتند و بسیار به هم فشرده بودند. پیدا کردن فضاهای کوچک مقابل چنین تیمی ساده نبود. میخواهیم پیشرفت کنیم و راه و روش خودمان را ادامه دهیم. چگونه می توانیم برای بازی بعد آماده شویم، هم از نظر دفاعی مستحک تر باشیم هم بتوانیم خلق موقعیت کنیم و این موازنه را ایجاد کنیم تا برنده ی دیدار باشیم. هدف ما این بود که صدرنشین گروه باشم. کمی از نتیجه ناامید شدیم اما همچنان در صدر جدول قرار داریم.
 
 
در مورد دنی سبایوس ...
منتظر نتایج هستیم اما فکر میکنم که یک مصدومیت جزئی باشد. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۸/۱۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰