loading
در حال بررسی درخواست شما
نامه ی قدردانی اونای امری از آرسنال
نامه ی قدردانی اونای امری از آرسنال

نامه ی قدردانی اونای امری از آرسنال

اونای امری سرمربی برکنار شده ی آرسنال با یک پیغام خداحافظی تیم را برای همیشه ترک کرد. 
 
 
سرمربیگری آرسنال افتخاری برایم بود. میخواهم از صمیم قلب از همه طرفداران تشکر کنم که به من کمک کردند بزرگی آرسنال را درک و حس کنم. تشکر میکنم از کسانی که در سرتاسر جهان از من حمایت کردند ، کسانی که به ورزشگاه آمدند ، همه ی افرادی که زیر باران و سرما منتظر ماندند تا پس از بازی به من سلامی بکنند. میخواهم به همه ی شما بگویم که با شوق، تعهد و تلاش کارم را انجام دادم.
 
 برای شما چیزی جز کسب نتایج بهتر آرزو نداشتم.
 
 همچنین میخواهم از طرز برخورد کارکنان باشگاه هم تشکر کنم. بزرگی آرسنال در تک تک اعضای مدیران، کارکنان، دستیاران و داوطلبان آرسنال مشهود است. 
 
از ایوان گازیدیس که من را به این باشگاه دعوت کرد و همچنین رائول سانلیهی ، ادو گاسپار و وینای ونکاتشام به دلیل همکاری ، کمک و اعتمادشان به من تشکر ویژه دارم. آنها تا لحظه ی آخر با من با احترام و صداقت رفتار کردند و البته تشکر صمیمانه از خانواده ی کرونکه به خاطر اعتمادشان به من دارم. 
 
یک سال و نیمی بود سرشار از احساس، لحظات خیلی خوب و گاهی هم تلخ اما یک روز آن هم به این نگذشت که فکر نکنم چقدر خوش شانس هستم برای اینکه با چنین باشگاه و چنین بازیکنان با خصوصیت های حرفه ای و شخصی کار میکنم. آنها همیشه به پوشیدن این پیراهن افتخار کرده و لایق حمایت های شما هستند. 
 
همراه با بهترین آرزوها تا ابد 
 
COYG
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰