loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 11 بریستول 1 The FA WSL
آرسنال 11 بریستول 1 The FA WSL

آرسنال ۱۱ بریستول ۱ The FA WSL

عصر یکشنبه بانوان آرسنال با 11 گل بریستول را در هم کوبیدند و رکورد قاطع ترین پیروزی در تاریخ سوپرلیگ بانوان انگلیس را به نام خود ثبت کردند.

 

ویویان میدیما با 6 گل و 4 پاس گل در 10 گل توپچی ها تأثیر مستقیم داشت، که این خود بیشترین تعداد گل زده توسط یک بازیکن در تاریخ لیگ محسوب می شود. این مهاجم هلندی هم اکنون در 13 دیداری که در ترکیب اصلی این فصل آرسنال حضور داشته 22 بار موفق به گلزنی شده است.

 

اولین گل این دیدار را لیسا اونز در همان دقایق ابتدایی برای تیم میزبان به ثمر رساند. او با جای گیری مناسب ارسال بلند میدیما را با ضربه سر تبدیل به گل کرد. گل دوم آرسنال روی ضربه سر لیا ویلیامسون، مدافع بلند قامت توپچی ها به دست آمد. این بار ویویان میدیما با ارسال توپ از جناح راست ویلیامسون را در موقعیت گل قرار داد تا تیم میزبان در همان 10 دقیقه ابتدایی 2-0 از حریف پیش بیفتد. دقایقی بعد سوفی بگلی با یک سیو به موقع مانع گلزنی جردن نابز شد تا بریستولی ها نفس راحتی بکشند اما خوشحالی آنها دوامی نداشت و گل سوم را خودِ میدیما از خط دروازه تیم مهمان عبور داد.

 

بعد از سپری شدن 33 دقیقه، مهاجم هلندی توپچی ها با فریب دادن دفاع حریف دومین گل خود و چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند. تنها دو دقیقه بعد میدیما موفق به هت تریک شد. ضربه اول او در مقابل دروازه دفع شد اما بگلی در ریباند مقابل مهاجم 23 ساله آرسنالی ها کاری از پیش نبرد تا نیمه نخست 5-0 به پایان برسد.

 

در آغاز دومین نیمه، یانا دنیلز می توانست فاصله را برای بریستول کاهش دهد اما شوت او راهی به دروازه مانوئلا زینسبرگر نداشت. در ادامه طولی نکشید که ماشین گلزنی توپچی ها پس از دریافت پاس ون د دنک با هدف گرفتن سنگر حریف اختلاف را به 6 گل رساند. هفتمین گل بانوان آرسنال را جردن نابز به ثمر رساند و دو دقیقه بیشتر نگذشته بود که با پاس لیسا اونز، بهترین گلزن توپچی ها برای پنجمین بار دروازه سوفی بگلی را فرو ریخت.

 

خیلی زود میدیما دوباره در نقش پاسور ظاهر شد تا با قرار دادن لیسا اونز در موقعیت مناسب گلزنی شمار گل های آرسنالی های میزبان به 9 برسد و اونز هم در این دیدار دبل کند. به فاصله 2 دقیقه، میدیما باز هم با پاس اونز و یک شوت سرکش دومین هت تریکش را در این بازی تکمیل کرد.

 

10 دقیقه مانده به پایان وقت قانونی مسابقه، اِما میشل که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود تیر خلاص را به هدف نشاند تا تیمش 11-0 برنده بی چون و چرای این دیدار باشد. اما این پایان ماجرا نبود؛ با خطای زینسبرگر روی دنیلز، بریستول در دقایق پایانی صاحب یک ضربه پنالتی شد. زینسبرگر این ضربه را مهار کرد اما دنیلز موفق شد در ریباند تنها گل تیم مهمان را به ثمر برساند.

 

با این نتیجه، آرسنالی ها با 21 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سیتی صدر جدول را پس گرفتند. اما چلسی در صورت پیروزی در دیدار معوقه با اورتون با آرسنال و سیتی هم امتیاز خواهد شد. شاگردان جو مونتمورو یکشنبه هفته آینده در لیگ به مصاف ردینگ خواهند رفت.

 

 

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۱۰
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰