loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه لیونبرگ پیش از بازی با منچسترسیتی
مصاحبه لیونبرگ پیش از بازی با منچسترسیتی

مصاحبه لیونبرگ پیش از بازی با منچسترسیتی

آرسنال فردا باید در یک دیدار سخت به مصاف منچسترسیتی برود. پیش از این بازی فردریک لیونبرگ با سایت رسمی آرسنال مصاحبه ای داشت که با هم خواهیم خواهند.
 
"شما میخواهید بازی های بزرگی انجام دهید و این باشگاه هم برای همین وجود دارد. بازی هیجان انگیزیست و ما هم میرویم که یک بازی خوب انجام دهیم.امیدوام!"
 
"سعی میکنم اعتماد به نفس در بازیکنانمان به وجود آورم. میبینیم که چه کار میتوانیم برای کسب یک پیروزی انجام دهیم اما شما باید به آنها نشان دهید که چقدر خوب هستند و باید مراقب بعضی مسائل که اخیرا رخ داده باشند. منچسترسیتی نتایج بدی هم داشته استاما درعین حال  وقتی به بازی آنها نگاه میکنید به نظر من از نظر داشتن مالکیت بد کار نمی کنند. "
 
"آنها خیلی  مالکیت توپ را در اختیار میگیرند و سعی میکنند شما را از بازی خارج کنند حتی در بازی مقابل منچستریونایتد که در نهایت موقعیت های زیادی خلق کردند و بازی مقابل آنها بسیار سخت بود."
 
"ما هم سبک بازی خودمان را داریم و من در تیم شکست ناپذیران حضور داشته ام و خاطرآنرا ذهن دارم. شاید من در برنامه ی بازی (گیم پلن) نقشه های متفاوتی را در نظر بگیرم اما فکر میکنم آخر کار همه ی ما برای هواداران بازی میکنیم. طرفدارانمان خود باشگاه هستند و من میدانم که از چه چیز تیم ما لذت میبرند."
 
"آنها از ما میخواهند که امتیاز کسب کرده و نتیجه بگیریم. آنچه که من اکنون میبینم و می فهمم این است که از بازی به یک روش خاص در آرسنال خوششان آمده اما در عین حال گاهی لازم است که شما برنامه ی بازی خود را تغییر دهید."
 
"خوشحالم از اینکه میبینم بازیکنانم به هم متذکر می شوند که چه کار باید بکنند. امروز یک مرور کوتاهی داشتیم اما در حال حاضر مربی همدیگر هستیم."
 
"حداقل با این روش اصول اینکه چگونه میخواهیم بازی کنیم برایم روشن تر می شود این خیلی آسانتر از فوتبال بازی کردن است."
 
"من سعی میکنم به خوبی نگاه کنم نه اینکه سریع مسائل را رفع و رجوع کنم. چیزهایی را که ضرورت بیشتری دارند نگاه میکنم. بنابراین میدانم که ما باید راه درست را برویم و تلاش کنیم آن 10،15 موردی که در اولویت قرار دارند بهبود بخشیم."
 
"اما نمیتوانیم وقتی جلسات تمرینی نداریم به همه ی این موارد برسیم بنابراین شاید نیاز داشته باشیم که جلسات ویدئویی برگزار کنیم. سعی کنیم به وسیله ی فیلم جزئیاتی را به بازیکنان نشان دهیم که نیاز است آنها را درست کنیم و من احساس میکنم که برنامه بازیهایمان پیشرفت داشته است."
 
"مشخص است که این کار زمان بر است. تنها 10 روز یا دو هفته گذشته است، اما فکر میکنم اخیرا چیزهایی در بازی ما خیلی خیلی بهتر شده و من احساس خوبی به این قضیه دارم."
 
" من خوشحالم، حداقل بازیکنان خندانند و این خیلی مهم است. قطعا بازیکنانی که میخندند تعدادشان بیشتر از آنهاییست که اینطور نیستند. به طور کلی این چیزیست که من به اآن اعتقاد دارم ،واضح است که انها باید حرفه ای باشند ، اما همچنان آنها انسانند و نیاز دارند که خوشحال باشند."
 
"زمانی که من بازیکن بودم وقتی لبخند به لب داشتم بهتر بازی میکردم. به این قضیه اعتقاد دارم و فکر میکنمم بازیکنان خوشحال بهترند."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۲۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰