loading
در حال بررسی درخواست شما
لیونبرگ در مورد شکست، اوزیل و آینده کاری
لیونبرگ در مورد شکست، اوزیل و آینده کاری

لیونبرگ در مورد شکست، اوزیل و آینده کاری

پس از انکه توپچی ها در خانه ی خود با سه گل از منچسترسیتی شکست خوردند فردریک لیونبرگ رو به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و با هم خلاصه ای از مطالب مهمی که در این کنفرانس مطبوعاتی گفته شد میخوانیم
 
در مورد شکست...
قطعا میدانیم که طی سالهای گذشته با منچسترسیتی در خانه ی خودمان رقابت سختی داشته و پیش از شروع بازی به این مسئله واقف بودیم. بازی را خوب شروع کردیم زمانی که مارتینلی یک فرصت داشت و با خود گفتیم خب به نظر می آید شرایط خوب باشد. اما باز هم درفاز انتقال مشکل داشتیم. در یکی از گلها ما پنج بازیکن را در موقعیت داشتیم و انها فقط دو نفر بودند با اینحال موفق به گلزنی شدند. دی بروین کیفیت بازی خود را به خوبی نمایش داد. بازیکنان زیادی وجود ندارند که بتواندد چنین گلی را با آن شرایط به ثمر برسانند. شاید این نشان دهنده ی تفاوت این دو تیم باشد. آنها با چنین بازیکنان فوق العاده ای چنین گلهایی را میتوانند به ثمر برسانند. هنگامیکه ما روی دروازه حریف ضدحمله می‌زدیم، بازیکنان سیتی پنج بار کارت زرد گرفتند و ما باید فرصت‌طلب‌تر بازی می‌کردیم. ما ویدئوی بازی‌های خود را بررسی کرده‌ایم تا ساختار را تغییر دهیم. پیش از این بازیکنان در پست‌های خود حضور نداشتند؛ اما حالا شرایط تغییر کرده است.
 
در مورد اینکه انتظار بیشتری از نیمه ی دوم داشت...
باید بگویم که اگر شما 3-0 از تیمی مثل منچسترسیتی عقب باشید کدام تیم میتواند با مالکیت خوبی بازی کند. این سخت است. دی بروین بازیکن فوق العاده ای است اما وقتی آنها آنطور بازی را آغاز کردند، سخت است به بازی برگردید. فکر می کنم اعتماد به نفس ما کم شد و در سوی مقابل اعتماد به نفس آنها زیاد شد. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم بحث غرور و آبرو وجود دارد. باید شجاعت به خرج دهید و نشان دهید که غرور دارید.. و میدانم که بردن با نتیجه ی 4-3 سخت خواهد بود اما انها نباید دیگر موقعیتی برای برای به ثمر رساندن گل دیگر خلق میکردند.  ما سعی کردیم حداقل خودمان را کمی تحمیل کنیم. برای آنها سخت بود زیرا سیتی مالکیت توپ را به خوبی حفظ کرد. گاهی اوقات در محوطه جریمه هم همینطور عمل می کردیم. ما به اندازه کافی خطرناک نبودیم. ما فرصت های کمی برای گلزنی داشتیم در حالی که  آنها موقعیت های خود را داشتند ، دی بروین آن را مستقیماً در به تور دروازه زد.
 
در مورد اینکه آیا می توانیم با شش تیم برتر رقابت کنیم ...
من فکر می کنم ما باید به اندازه کافی خوب باشیم که با شش تیم برتر رقابت کنیم اما این نشان می دهد که لیورپول و سیتی بسیار بسیار خوب هستند. فکر می کنم ما مقابل وستهام یک بازی مشابه و تقریباً یکسان با انها داشتیم ، جایی که واقعاً خوب بازی کردیم و می توانستیم 4-1 یا 5-1 پیروز شویم. ما آن را مقابل سیتی بازی کردیم و در ادامه  آنها با نتیجه ی 3-0 ما را تنبیه کردند.  فکر می کنم این اختلاف کیفیت در تیم های این لیگ را نشان می دهد.
 
در مورد خالی شدن ورزشگاه پیش از پایان بازی...
البته من یک مرد توپچی هستم و ما همه چیز را امتحان کردیم اما در عین حال ما باید کمی واقع بین باشیم. بین سیتی ، لیورپول و دیگران از نظر کیفیت فاصله ی زیادی هست. آنها این را در بازی نشان دادند. اما برای من این هواداران باعث خوشحالی و غرور هستند. آنها در پایان بازیکنان جوان تیم را تشویق کردند. همانطور که دیدید زمانی که کولاسیناچ از زمین خارج شد جوان 18 ساله ای پا به میدان گذاشت و در پست مدافع چپ مقابل رحیم استرلینگ بازی کرد. و گابریل 18 ساله را داشتیم که مقابل والکر بازی کرد. البته که تفادت را دیدند اما مطمئنا من به هوادارانمان زمانی که سرود خواندند و جوانان را  تشویق کردند افتخار کردم. 
 
در مورد مسوت اوزیل...
اول از همه در مورد مسئله ی چین ، این یک مسئله ی سیاسیت و این مسئله را به باشگاه واگذار میکنم. فکر میکنم یک بیانیه وجود دارد یا یک بیانیه وجود داشته است. در مورد تعویضش، باید هم زمانی که از زمین خارج شده و دیگری جایش را میگیرد ناراحت باشد اما به عنوان یک سرمربی در ان زمان من تصمیم گیرنده هستم و میخواستم انرژی بیشتری به تیم تزریق کنم.. ما مالکیت توپ را میخواستیم اما وقتی اینطور نیست نیاز هست بازیکنان بدوند و تکل کنند تا توپ را به دست آورند. فکر میکنم امیل در بازی پنجشنبه مقابل استاندارد لیژ خوب بود و میخواستم به او فرصت دهم. فکر میکنم عملکرد خوبی هم داشت. 
 
 
در مورد نوع برخورد با صحبت های سیاسی 
امروز با باشگاه صحبت نداشته ایم که من چه باید بکنم و چه نباید بکنم. سعی داشتم روی بازی متمرکز شوم. البته اعتقاد من در مورد این مسئله این است که با باشگاه صحبت کنم اما آنچه به من گفتند این است که مسائل به آنها مربوط میشود و من هم به آنها واگذار کردم. 
 
در مورد اینکه عدم اطمینان مدیریت بر بازیکنان تأثیر می گذارد ......
 من به انجام این کار بسیار افتخار می کنم اما شرایط باید مشخص شود و من به باشگاه گفته ام که باید زودتر تصمیم بگیرند. ما اینجا هستیم تا به تیم کمک کنیم اما باید تصمیم گرفته شود ،هر تصمیمی که باشد، تا ما هم بتوانیم منابعی به اندازه سایر باشگاه ها داشته باشیم. 
  
 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۲۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰