loading
در حال بررسی درخواست شما
کمتر از 5 ساعت دیگر آرتتا معرفی میشود
کمتر از 5 ساعت دیگر آرتتا معرفی میشود

کمتر از ۵ ساعت دیگر آرتتا معرفی میشود

 دیشب شب سختی برای میکل آرتتا و آرسنال بوده است. بطوریکه تشریفات اداری انتقال آرتتا از سیتی به آرسنال و امضا و رسمی شدن این موضوع تا نیمه شب دیشب به طول انجامیده است. قرارداد بین آرسنال و آرتتا بصورت رسمی در نیمه شب امضا شده است و در حال حاضر میتوانیم بگوییم آرتتا رسما سرمربی آرسنال است. تنها چیزی که باقی مانده است اعلام رسمی از سوی باشگاه است که آن هم امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی با اورتون انجام خواهد شد.
 
آرتتا مربی دروازبان‌های برنتفورد را هم به کادر فنی خود اضافه کرده است. ایناکی کانا پاون مربی دروازبان های سابق آکادمی بارسلونا در سال 2013 که سابقه کار در باشگاه برنتفورد را نیز دارد به همراه آرتتا در کولنی حضور دارد. استیو رَوند هم به عنوان یکی از دستیاران آرتتا به باشگاه پیوسته است.
 
در اولین روز حضور آرتتا به عنوان مربی در زمین تمرین باشگاه، خبر رسیده است که ژاکا به هم تیمی های خود گفته است ژانویه آرسنال را ترک میکند. هرتابرلین آماده است تا برای او پیشنهاد 45 میلیونی ارائه دهد. مشاور ژاکا این امر را انکار نمی‌کند ولی می‌گوید : من کلا روی شایعات نظر نمی‌دهم!
 
 باشگاه در تلاش برای جذب دو بازیکن در ژانویه هست اما از آنجایی که بودجه مالی کافی وجود ندارد، شاید مجبور به جذب قرضی بازیکنان شود یا منتظر آمدن پیشنهاد برای بازیکنانی که دیگر احتیاج ندارد باشد. ژاکا و موستفی در صدر لیست فروش قرار دارند.ژاکا و اوزیل قصد ترک باشگاه در ژانویه را دارند. همچنین اخبار حاکی از آن است که آرسنال قصد فروش اوبامیانگ و لاکازت را در پایان فصل دارد ولی پیشنهادات برای آنها را در ژانویه رد میکند. از سویی ناپولی به آرسنال پیشنهاد داده توریرا را با مبلغ 27 میلیون یورو به صورت قرضی و با بند خرید دائمی به خدمت بگیرد
 
بین‌اسپورت مدعی شد اوبامیانگ و لاکازت هم خواهان خروج از باشگاه هستند!!!!
ایندپندنت نوشت: آرتتا یکی از اصلی‌ترین کارهایی که باید انجام دهد، متقاعد کردن بازیکنان بزرگ آرسنال مانند اوبا و لاکازت برای ماندن در باشگاه است.
 
 
 
آرتتا
 
آرسنال فقط 4 مربی جوانتر از آرتتا را در تاریخ خود تجربه کرده است

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۹/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : منابع مختلف خبری
بازدید: ۱,۰۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰