loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پیش از دیدار با بورنموث
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پیش از دیدار با بورنموث

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پیش از دیدار با بورنموث

میکل آرتتا پیش از بازی با بورنموث پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود
 
در مورد اولیت او در تمرین..
جلسه ی تمرینی دیروز برای بازیکنانی بود که در بازی درگیر نبودند.  ما با آنها کار زیادی انجام ندادیم اما از زمان استفاده کردیم تا بتوانیم ایده های خود و برخی از رفتارها را که به ما برای دستیابی به آنچه میخواهیم به آن برسیم و برای ما مهم هستند سریعا به تیم برساینم.  امروز بیشتر به اصول ، سبک و شیوه ای که می خواهم تیم بازی کنم  پرداختیم. در کل آنها کمی تصویر ذهنی  از انچه از آنها در موقعیت های مختلف انتظار دارم دارند و این مفید است
 
در مورد اخبار از مصدومین جدید...
نه نه 
 
در مورد اینکه انرژی بیشتری از بازیکنان در بازی با اورتون دیده...
بله دیدم. ما بیشتر متعد هستیم. هر بار که توپ را از دست میدادیم بیشتر برای به دست آوردن آن خشانت به خرج میدادیم. فکر میکنم زبان بدن بازیکنان نسبت به چند بازی قبل بهتر بود. به اشتیاق بیشتری بازی میکردند. مشخص است که چیزهایی وجود دارد که باید بهتر شود و ان چیزها باید غیر قابل مذاکره باشد. 
 
در مورد آینده ی لیونبرگ
بعد از بازی با فردی صحبت کردم. در مورد عقایدم و مربیانی که میخواهم با خود بیاورم و نقش و وظایفشان حرف زدم. دوست داشتم احساس او را هم بدانم. بدانم چه در سر او میگذرد. با هم حرف زدیم و تصمیم گرفتیم که بهترین کار برای او این است که با ما بماند. فکر میکنم او خیلی در دسترس استف بازیکنان را میشناسد،موقعیت را میداند. تاریخ باشگاهی که از ان امده ایم میشناسد و دانش او میتواند خیلی به ما کمک کند.
 
در مورد شناخت قبلی او از لیونبرگ...
از قبل کمی او را میشناختم و حالا با هم یک فصل جدید با عقاید جدید و استفاده از روش های جدید را شروع خواهیم کرد. احساس خوبی پیدا کردم. او آماده است که به ما کمک کند.
 
در مورد اینکه فردی اوزیل را برای بازی با اورتون بیرون گذاشت...
نمیدانم. من فقط میخواستم برای بازی با اورتون او تصمیم گیرنده باشد که بهترین ترکیب را بچیند. کار من دقیقا بعد از بازی آغاز شد. من به انها گفته ام که شما به خاطر انچه در گذشته انجام داده اید قضاوت نمی شودید چهمثبت چه منفی. این همیشه در حال تحول است و انتظار دارم هر روز عملکرد خوبی داشته باشید و ذهنیتتان هم درست باشد. اگر اینگونه عمل کنید شانس بازی کردن به شما خواهد رسید. اگرنه نمیتوانید.
 
 در مورد اینکه آیا او به ذهنیت ما در برابر بورنموث نگاه خواهد کرد ...
ما سعی خواهیم کرد که مبارزترین تیم را در برابر آن تیم قرار دهیم. ما می دانیم که ابازی در این استادیوم .چقدر مشکل است و آنها چقدر پیچیده هستند اما ما باید آماده باشیم. 
 
...در مورد اینکه آیا آنها هنوز در مورد نقل و انتقالات صحبت کرده اند
ما مکالمات زیادی داشتیم ، از 48 ساعت گذشته کارهای زیادیدر حال انجام است. ما خیلی زود جلسه داریم ، ایده هایی داریم اما باید آنها را جمع کنیم.
 
در مورد اینکه آماده سازی تیم پیش از بازی شبیه به گواردیولا خواهد بود..؟
بله
 
در مورد اینکه به عنوان دستیار سرمربی در منچسترسیتی چقدر کار برای این باشگاه انجام داده...؟
تا جایی که توانستم کمک کردم. هر چه در توان داشتم انجام دادم تا این باشگاه ، سازمان هایش و بازیکنانش پیشرفت کنند ومحیط  خوبی را ایجاد کردم و به بازیکنان راهکار میدادم تا احساس امنیت بیشتری داشته باشند تا بفهمند دقیقا چه میخواهم انجام دهم. برای کمک به پپ از مشکلات جلوگیری میکردم و در دسترس او بودم. این یکی از بزرگترین و لذت بخش ترین چالش ها بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۷۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰