loading
در حال بررسی درخواست شما
پابلو ماری به آرسنال پیوست
پابلو ماری به آرسنال پیوست

پابلو ماری به آرسنال پیوست

پابلو ماری مدافع اسپانیایی به طور قرضی و تا پاین فصل به آرسنال پیوست
 
این بازیکن 26 ساله از فلامینگوی برزیل به جمع توپچی ها ملحق شده و سابقه ی قهرمانی در سری آ برزیل و کوپا لیبرتادورس را در فصل گذشته دارد.
 
ماریو برای فلامینگو 22 بار به میدان رفته و پیش از آن نیز در منچسترسیتی حضور داشت و تا سال 2016 آنجا بود. زمانی که در منچسترسیتی بود سه بار به عنوان بازیکن قرضی تیم عوض کرد. در اسپانیا در فصل 2016/2017 برای تیم خیرونا، در فصل 2017/18 برای تیم ان ای سی برونا در لیگ هلند و فصل 2018/19 در اسپانیا و تیم دی پروتیوو لاکرونیا حضور داشت. 
 
او در 17 سالگی در اسپانیا و تیم مایوروکا بازی میکرد. سه سال بعد در سال 2013 به تیم خیمناستیک پیوست. برای این تیم کاتالانی نزدیک به 100 بار به میدان رفت. 
 
ما گزینه ای برای بستن قرارداد دائمی با این بازیکن در فصل تابستان داریم.
 
ادو گاسپار پس از پیوستن پابلو به ارسنال گفت: " پابلو بازیکن با تجربه ای است و به کیقیت خط دفاعی آرسنال اضافه خواهد کرد. ما بسیار خوشحالیم که با فلامینگو به توافق رسیدیم تا او در ابتدا تا پایان فصل به ما بپیوندد. ما و میکل آرتتا مشتاق شروع کار با پابلو هستیم."
 
پابلو ماری هم پس از بستن این قرارداد مصاحبه ای با سایت رسمی آرسنال داشت
 
پابلو ماری اولین خرید میکل آرتتا  پس از امضای قرارداد با سایت رسمی آرسنال مصاحبه ای کرد و گفت این یک دوره ی مهم در عرصه ی فوتبال حرفه ای اوست.
 
زمانی که با مدیر برنامه های خود صحبت میکردم برایم بزرگترین مسئله این بود که آرسنال به من علاقه نشان داده. آرسنال یکی از بزرگترین باشگاههای جهان است بنابراین از پیوستن به این باشگاه بسیار خوشحال هستم. برای بازی در این پیراهن و کمک به این تیم بسیار اشتیاق دارم.
 
گفتگوی ما از دو هفته ی پیش آغاز شد و اینکه آرسنال برای خرید من علاقه نشان داد. من با فلامینگو همه عنوانی را به دست آورده بودم، قهرمان لیگ و جام لیبرتادورس شدم و در آمریکا هم به عنوان بهترین بازیکن دفاع وسط دست یافتم. این اتفاقات باعث شد توجه آرسنال به من جلب شود.
 
پیوستن به آرسنال دستاورد بزرگی برای من است و این اتفاقات  تنها در مدت دو هفته رخ داد.
 
من توجه خاصی به رسانه های برزیلی دارم، هواداران فلامینگو تعصب زیادی به این تیم دارند. من عادت دارم خیلی رسانه های برزیل را دنبال کنم و میدانم با پیوستن به چنین باشگاه بزرگی چه چیزهایی در انتظار است و به آن عادت دارم. 
 
 
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰