loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از تساوی در خانه برنلی
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از تساوی در خانه برنلی

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از تساوی در خانه برنلی

عصر امروز آرسنال و برنلی با هم دیدار داشتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. پس از این بازی میکل آرتتا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود که با هم بخش های مهم این مصاحبه را میخوانیم
 
 
در مورد اینکه تساوی نتیجه ی عادلانه ای بود...
فکر میکنم ما بازی را خیلی خیلی خوب شروع کردیم. میتوانستیم حداقل دو گل بزنیم. همانطور که میخواستیم صاحب بازی بودیم، به خوبی از فشاری که به ما می آوردند خارج شدیم. ما در خانه ی حریف بازی میکردیم و توپ های بلند و ریباندهایشان را به خوبی کنترل کردیم. بعد از 25 دقیقه کم کم خطاهای زیادی اتفاق افتاد و ضربه  آزادی که واقعا نیازی به آن نبود دادیم. کرنرهای زیادی گرفته شد و بازی دست ما خارج شد و بازی آن چیزی که میخواستیم نبود. از عملکردمان در شروع نیمه ی دوم ناامید شدم. 15 تا 20 دقیقه ی اول این نیمه نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. اجازه دادیم خیلی نفوذ کنند، ارسال توپ کنند و در محوطه جریمه ریباند داشته باشند و در بعضی مواقع خیلی خوش شانس بودیم که گل نخوردیم. واکنش ما در بیست دقیقه ی انتهایی مثبت بود که تازه شروع به بازی کردن کردیم. موقعیت هایی هم داشتیم اما نتاونستیم به خوبی از انها استفاده کنیم و گلزنی کنیم. 
 
 
در مورد اینکه چه کار باید بکند  تا تیمش 90 دقیقه به خوبی بازی کند....
فامیدوارم این قضیه زیاد طول نکشد. شرایط مختلفی وجود داشته است. آنچه امروز اتفاق افتاد را با چهار بازی قبلی مقایسه نمیکنم زیرا در دو بازی با ده بازیکن بازی کردیم که کار ساده ای نبود. نیاز داریم تا با توپ سازگاری بیشتری داشته باشیم. در بعضی دقایق عالی بودیم اماشلخته بازی کردیم و خود را به دردسر می انداختیم ان هم در موقعیت هایی که نیاز نبود انقدر خود را اذیت کنیم و باید از این نظر پیشرفت کنیم. 
 
 
در مورد عملکرد موستفی پس از اشتباهش مقابل چلسی...
بله به او گفتم که میتواند اشتباه کند اما میخواهم واکنش او را پس از آن ببینم و همچنین شجاعتش در تصمیم گیری را هم میخواهم ببینم. او به خوبی تمرین کرده است و فکر میکنم امروز توانستید ببینید که او چقدر خوب بازی کرد.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰