loading
در حال بررسی درخواست شما
گپ و گفت سایت رسمی آرسنال با سرمربی آرتتا
گپ و گفت سایت رسمی آرسنال با سرمربی آرتتا

گپ و گفت سایت رسمی آرسنال با سرمربی آرتتا

سایت رسمی آرسنال به تازگی مصاحبه ای صمیمانه  با میکل آرتتا داشته که با هم خواهیم خواند
 
میکل آرتتا بازیکن آرسنال بود که حالا سرمربی این تیم شده فکر میکنید از تیم فعلی چه بازیکنی میتواند دوباره چنین کاری انجام دهد؟
 
"فکر میکنم تعداد کمی از بازیکنان فعلی این قابلیت را دارند. یک روز دیگر هم این را گفتم کمی هم دارم شوخی با شما میکنم اما واقعا بازیکنانی هستند که سعی میکنند بازی ها را درک کنند و اینکه چگونه مربیگری هم کنند. "
 
"این فقط در مورد مربیگری من نیست اینکه آنها باید چگونه در زمین مربی یکدیگر باشند؟ خیلی از بازیکنان علاقه به مربیگری را در سن کم هم نشان داده اند حتی در سنین 18، 19 و 20 سالگی"
 
"مشخصا دایوید لوییز قصد دارد مربی شود. او به تازگی نشانه هایی از علاقه اش به این کار را نشان داده و من میتوانم دانش و تجربه ی او را برای برعهده گرفتن این مسئولیت ببینم."
 
آرتتا همچنین در مورد زمان ایده آل بازگشت به تمرینات بدنسازی برای شروع احتمالی مجدد لیگ گفت میداند به آنچه دقیقا میخواهد نمیرسند اما یک برنامه ی کامل پیش فصل انتخاب اوست.
 
"این چیزیست که ما نیاز داریم. این چیزیست که میخواهیم داشته باشیم. میترسم از اینکه حرف زیادی برای گفتن نداشته باشیم بنابراین باید خودمان را با شرایط وفق دهیم و بیشترین استفاده را ببریم."
 
"به طور معمول پیش فصل باید پنج یا شش هفته باشد. فکر میکنم با این زمان بتوانید به طور صحیحی آماده شوید و روی مفاهیم مورد نیازتان کار کنید."
 
آرتتا در مورد تجربه ی سخت بازی مقابل هانری هم گفت: " وقتی در اورتون بودم و با او رو به رو شدم انگار که او غیر قابل توقف بود. به نظر میرسید که او مقابل تیم جوانان بازی می کند و با احترام به تمام کسانی که با آنها رو به رو شدم اما برتری را در او احساس کردم که تا به حال تجربه نکرده بودم."
 
آرتتا در مورد اینکه به جز هانری دوست دارد کدام بازیکن سابق آرسنال در ترکیب فعلی تیم او باشد گفت: " کسی مثل پاتریک ویرا عالی خواهد بود. ما بازیکنان بزرگ زیادی در این تیم داشتیم که به موفقیت های زیادی دست یافته اند."
 
"بازیکنی که در جوانی خیلی او را تحسین میکردم مایکل لاودروپ بود. عاشق او و سبک بازی او بودم."
 
 
 
 
 
 
 
   

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۲/۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰