loading
در حال بررسی درخواست شما
مارتینز به فکر بازگشت به ایندیپندنت
مارتینز به فکر بازگشت به ایندیپندنت

مارتینز به فکر بازگشت به ایندیپندنت

دروازبان آرسنال امیلیانو مارتینز فاش کرد که دوست دارد پس از پایان دوران بازی‌اش در آرسنال بار دیگر در تیم پیشین خود ایندیپندنت بازی کند. مارتینز در سال ۲۰۱۰ با مبلغ ۱.۳۵ میلیون پوند از تیم زیر ۲۰ ساله‌های ایندیپندنت به آرسنال پیوست.
او بخش زیادی از دوران ۱۰ ساله خود در آرسنال را به صورت بازیکن قرضی در دیگر باشگاههایی همچون آکسفورد، شفیلد ونزدی، روترهام، ولوز، ختافه و ریدینگ سپری کرده است. اما امسال او توانس خود را به تیم اصلی برساند و در بازیهای جام حذفی، جام اتحادیه و یورو لیگ به عنوان دراوزبان اول آرسنال به میدان رفت. حالا در ۲۷ سالگی او پیشینه خوبی از نظر حضور در باشگاه آرسنال دارد و  همچنین آینده خوبی نیز بر سر راه خود میبیند‌.
 
او در مصاحبه‌های مختلف چندین بار از علاقه‌اش جهت بازگشت به تیم دوران کودکی خود گفته است اما در صورتی که این اتفاق بیفتد او دیگر نمیتواند با لوکاس توریرا همبازی شود.
امیلیانو در این باره گفت:
"به نظرم بسیار سخت است که بتوانم لوکاس را متقاعد کنم تا به ایندیپندنت بپیوندد چون او طرفدار بوکاجونیورز است"
"باید بگم خوشحالم که امروزه بازیکنان اهل آمریکای جنوبی بیشتر در لیگ آرژانتین دیده میشوند. تا پیش از این اکثر بازیکنان در این لیگ آلمانی، انگلیسی یا فرانسوی بودند اما اکنون بازیکنان اهل آمریکای جنوبی بیشتر شده‌اند و باعث میشود از نظر فرهنگی مردم آرژانتین احساس بهتری به فوتبال داشته باشند"
"اگر روزی بخواهم در باشگاه دیگری جز آرسنال بازی کنم آن باشگاه ایندیپندنت خواهد بود. من هیچوقت به آنها جواب منفی نمیدهم، از آنها متشکرم همیشه از این بابت که نتوانستم پیش از آمدن به اروپا به تیمم در لیگ آرژانتین کمک کنم ناراحت هستم و به آن فکر میکنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۲/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Metro
بازدید: ۴۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰