loading
در حال بررسی درخواست شما
استف کتلی به آرسنال پیوست
استف کتلی به آرسنال پیوست

استف کتلی به آرسنال پیوست

استف کتلی، از اُ اِل رِین آمریکا به آرسنال پیوست. این مدافع ۲۶ ساله، فوتبالش را از ملبورن ویکتوری آغاز کرد و همچنین سابقه بازی برای پورتلند تورنز، اورلاندو پراید و ملبورن سیتی را در کارنامه دارد.

کتلی، کاپیتان دوم تیم ملی استرالیا، در ۱۸ سالگی اولین بازی ملی خود را انجام داد و از آن زمان تا به حال در ۸۲ دیدار برای تیم کشورش به میدان رفته و سه بار موفق به گلزنی شده است.

این مدافع، در مجموع ۷ بار در سطح اول لیگ استرالیا به قهرمانی رسیده و همچنین جایزه بهترین بازیکن جوان لیگ و بهترین بازیکن زیر ۲۰ سال فدراسیون فوتبال این کشور را از آن خود کرده است.

استف کتلی در مصاحبه با سایت آرسنال از حس و حالش پس از پیوستن به این باشگاه گفت. "این چیزی است که مدت‌ها منتظرش بودم. آرسنال جایی است که خیلی وقت‌ها خودم را در حال بازی کردن برایش تصور می‌کردم."

"خوشحالم که این انتقال بالاخره انجام شد. این اولین تجربه اروپایی من است. کارهایی زیادی برای انجام دادن هست و اتفاقات مهم بسیاری پیش روست. بی‌صبرانه منتظرم کارم در اینجا آغاز شود."

جو مونتمورو، سرمربی استرالیایی توپچی‌ها، هم از حضور کتلی در آرسنال ابراز خوشحالی کرد. "او برای بازی شناور ما گزینه مناسبی است و در پست خودش به خوبی ایفای نقش می‌کند. مهم‌تر از همه اینها، او در حرکت‌های تهاجمی حضور موثری دارد. خوشحالیم که حالا او هم عضوی از تیم ماست و منتظر اتفاقات جذابی هستیم که در کنار هم رقم خواهیم زد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۱۲
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰