loading
در حال بررسی درخواست شما
گوت دومین خرید تابستانی آرسنال
گوت دومین خرید تابستانی آرسنال

گوت دومین خرید تابستانی آرسنال

مالین گوت سوییسی از گراس‌هاپر زوریخ به آرسنال پیوست.
 
این هافبک ۱۹ ساله فوتبالش را از اف سی زوریخ آغاز کرد. مالین وقتی تنها ۱۵ سال داشت برای تیم اصلی این باشگاه به میدان رفت و در مدت ۵ سال حضورش در این تیم سه بار موفق به قهرمانی در لیگ و سه بار فاتح جام حذفی سوییس شد.
 
این ملی‌پوش سوییسی بعد از پیوستن به گراس‌هاپر در سال ۲۰۱۹، در نقش یک هافبک کلیدی، در ۲۳ بازی ۶ گل به ثمر رساند.
 
گوت ۸ بازی ملی برای سوییس هم در کارنامه دارد که در اغلب آنها در کنار دیگر هافبک آرسنال، لیا ولتی، به میدان رفته است.
 
برای من افتخار بزرگیست که میتوانم در آینده در این باشگاه بزرگ حاضر باشم و بازی کنم. از همان اول انگار همه چیز به بهترین صورت انجام گرفت و جور شد. با جو مونتمورو خیلی صحبت کردم و او واقعا توانست مرا متقاعد کند و احساس کردم از آن دست مربیانیست که میخواهم با او کار کنم. برای اینکه برای اولین بار با پیراهن آرسنال بازی کنم بسیار بسیار خوشحال هستم. "
 
"من با لیا ولتی صحبت کردم و او مرا ترغیب کرد تا به آرسنال ملحق شوم. هر چیزی که در مورد آرسنال گفت عالی بود. گفت که از بزرگترین طرفداران جو است. تمریناتش و اتمسفری که که در تیم وجود دارد. اکثر چیزهایی که او در مورد آرسنال گفت زیبا بود. این صحبت ها خیلی به من کمک کرد و همچنین برای من همین که از ابتدایی که به آرسنال پیوستم یک شخص آشنا وجود دارد خیلی کمک خواهد کرد. میدانم که یکی نفر هست به من کمک کند." 
 
" اینکه الان در دوران کرونا ویروس قرار داریم کار را برای ما خیلی سخت کرده چون ما مدتهاست که بازی نکرده ایم بنابراین برای بازی با آرسنال بسیار هیجان زده هستم. خیلی خوشحالم که اکنون برای جلسه ی معارفه لباس آرسنال را بر تن دارم و این احساس با پوشیدن این لباس در زمین بهتر هم خواهد شد. مطمئنم
 
 
مونتمورو در مورد خرید جدید آرسنال گفت: " او بازیکنی است که سال قبل شناختمش و حالا در تیم ملی سوییس بازی میکند که برایش در این سن کم  بسیار ارزشمند است. او بازیکنیست که واقعا فکر میکنم با قرار گرفتن در کنار بازیکنانی که داریم می تواند شکوفا شود. او چشم انداز بسیار هیجان انگیزی در باشگاه دارد.  

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۱۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰