loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه جو مونتمورو پیش از بازی با پاریسن ژرمن
مصاحبه جو مونتمورو پیش از بازی با پاریسن ژرمن

مصاحبه جو مونتمورو پیش از بازی با پاریسن ژرمن

6 ماه از آخرین دیدار تیم بانوان آرسنال گذشته و حالا آنها شنبه شب باید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پاریسن ژرمن دیدار کنند. 
 
توپچی ها  فینال کانتیننتال کاپ را به چلسی واگذار کردند و با نیمه تمام ماندن لیگ در جایگاه سوم باقی مانند حالا به نقل از مونتمورو آنها میخواهند به شیوه ی درستی در لیگ قهرمانان بازی کنند و در این مسابقات باقی بمانند. 
 
"من فکر میکنم اشتهایمان بیشتر شده زیرا آرسنال را به عنوان یکی از بزرگترین باشگاههای جهان در این تورنومنت معرفی کردیم. ما تیمی هستیم که دوست داریم در این مسابقات حضور داشته باشیم. دوست داریم که از همه تواناییها و فرصت هایمان استفاده کنیم و خوشحال میشویم که بتوانیم فرصتی به دست آوریم تا این تورنومنت را به پایان برسانیم ، ما جزو 8 تیم برتر اروپا هستیم. همین مسئله یک دستاورد بزرگ است اما من معتقدم که میتوانیم فراتر از این هم برویم."
 
مالین گوت، لیدیا ویلیامز، نوئل ماریتز و استف کتلی بازیکنان خریدهای تابستانی تیم هم به لیست بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان اضافه شدند. سرمربی در مورد این بازیکنان هم گفت: " آنها شخصیت های جذابی دارند و همچنین بازیکنان حرفه ای فوق العاده ای هستند. با استف و لیدیا در ملبورن سیتی کار کرده ام بنابراین شخصیت های آشنایی به تیم اضافه شده اند. آنها همچنین با کیم لیتل و جنیفر بیتی در این تیم بازی کرده اند بنابراین آنها با هم خیلی خوب هاهنگ شده اند." 
 
" نوئل ماریتز هم به تازگی کارش با ولفسبورگ با قهرمانی در بوندسلیگای زنان تمام شده. او یکی از مطرح ترین بازیکنان جهان است."
 
او همچنین در مورد مالین گوت گفت: " من فکر نمیکنم مالین گوت جوان یکی از بهترین هافبک های اروپا باشد بلکه او یکی از بهترین های جهان است. اولین قرارداد حرفه ای او با زوریخ بوده و به خوبی با دختران سوئیسی تیم هماهنگ شده است."
 
" هماهنگی و ترکیب همه ی آنها با هم به خوبی پیش رفته است و من روی شخصیت های عالی، فروتن و حرفه ای تاکید میکنم." 
 
اضافه میکنم بازی های لیگ قهرمانان اروپا به دلیل شرایط خاص فعلی و شیوع بیماری کرونا در اسپانیا به صورت تک بازی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۵/۳۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰