loading
در حال بررسی درخواست شما
پایان رویای اروپا برای آرسنالی‌ها
پایان رویای اروپا برای آرسنالی‌ها

پایان رویای اروپا برای آرسنالی‌ها

علی‌رغم گلزنی بث مید در دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، توپچی‌ها نتوانستند از سد نماینده فرانسه عبور کنند. پاری سن ژرمن به لطف دو گل کتوتو و بران راهی نیمه‌نهایی و حریف لیون در این مرحله شد.

عملکرد آرسنالی‌ها در این دور و عوامل زمینه‌ساز چنین نمایشی موجی از انتقادات و سوالات کارشناسان و خبرنگاران را به دنبال داشت که جو مونتمورو پس از دیدار دیشب به آنها پاسخ داد.


درباره اینکه اولین بازی رسمی تیم پس از ۶ ماه تعطیلی، این دیدار در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بود...

چالش‌های بازی‌های بزرگ، آمادگی جسمانی لازم برای آنها و پلن‌ها و سناریوهایی که در آنها رقم می‌خورد همگی در بازی‌های مهم قابل شبیه‌سازی هستند. هرچه بیشتر بازی کنی، آماده‌تر خواهی شد ولی ما چنین بازی‌هایی نداشتیم. تنها شرایط برگزاری همین دیدارهای تدارکاتی برایمان فراهم بود و ما به بهترین شکل از این فرصت استفاده کردیم. من همچنان به بازیکنانم، تمرینات آماده‌سازی، به تمام تلاش‌هایی که در این شرایط خاص صورت گرفت و کادر فنی تیم افتخار می‌کنم. شرایط ویژه‌ای داشتیم و هرچه از دستمان برمی‌آمد انجام دادیم و هیچ عذر و بهانه‌ای هم در کار نیست.


درباره تفاوت‌های فیزیکی دو تیم و آمادگی جسمانی بازیکنان حریف، با توجه به اینکه آنها دو بازی رسمی پیش از دیدار دیشب داشتند...

آنها بازیکنان قدرتمندی در اختیار دارند و دو سه بازی مهم کمک کرد کمی بهتر ظاهر شوند. دنبال دلیل و بهانه آوردن نیستم چون ما هم در مقاطعی از بازی خوب عمل کردیم و در صورت حفظ و تداوم این روند می‌توانستیم آنها را بیشتر تحت فشار بگذاریم.


درباره گل خوردن روی ضربات شروع مجدد...

به عنوان یک تیم باید منسجم‌تر عمل می‌کردیم. در نیمه اول دو اشتباه داشتیم و تاوانش را پس دادیم. در این نیمه کیم لیتل هم موقعیت خوبی خلق کرد. پاریسی‌ها نفوذهای خطرناکی داشتند. از تاکتیک‌های آنان آگاه بودیم، اما باید در حفظ مالکیت توپ هوشمندانه‌تر عمل می‌کردیم. کاری که در نیمه دوم به درستی انجامش ندادیم.


درباره نیمکت نشینی جردن نابز...

این بخشی از تاکتیک ما بود. با توجه به سیستمی که از تیم حریف انتظار داشتیم تصمیم گرفتیم با تمرکز روی وینگرهایمان کار را آغاز کنیم و جردن که در واقع یک شماره ۱۰ است برای نفوذ به دفاع آنها مناسب نبود. ما کاملاً آگاهانه چنین تاکتیکی در پیش گرفتیم.


درباره عملکرد نوئل ماریتز...

او بازیکنی است که سال‌ها در بالاترین سطح بازی کرده است و خوشحالیم که او را از باشگاه بزرگی چون ولفسبورگ به خدمت گرفته‌ایم. ما مقابل پاریس غیر از لیدیا ویلیامز تمام بازیکنان تیم را در اختیار داشتیم. فکر می‌کنم این اولین بار است که در زمان حضور من چنین اتفاقی می‌افتد! حتی روی نیمکت هم گزینه‌های مناسبی داشتیم. علی‌رغم همه اینها، نتیجه آن چیزی نشد که می‌خواستیم‌.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۲
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۴۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰