loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 6 ردینگ 1 The Fa WSL
 آرسنال 6 ردینگ 1 The Fa WSL

آرسنال ۶ ردینگ ۱ The Fa WSL

بعد از 6 ماه انتظار دختران آرسنال به لیگ بازگشتند و کارشان را با یک برد پر گل آغاز کردند. 
 
توپچی ها که بعد از یک شکست در لیگ قهرمانان اروپا پا به میدان گذاشتند شروع خوبی داشتند و طولی نکشید که دقیقه 15 موفق شدند با گل کیم لیتل دروازه ی ردینگ را باز کنند. این گل به زیبایی به ثمر رسید. پاس بلند لیا ویلیامسون به درون محوطه ی جریمه لیتل را در موقعیت گلزنی قرار داد و او موفق شد به خوبی از این فرصت استفاده کند و کنج دروازه میهمان را هدف بگیرد. این اولین گل توپچی ها در فصل 2020/21 بود
 
آرسنال مدتی بعد در دقیقه ی 33 به گل دوم رسید. استف کتلی بازیکن تازه وارد آرسنال پاس خوبی به جردن نابز داد. نابز در سمت چپ میدیما را پیدا کرد و به او پاس داد. این مهاجم هلندی نیز به راحتی دروازه بان ردینگ را ناکام کرد.
 
5 دقیقه پیش از پایان بازی در نیمه ی اول بث مید موقعیت گلزنی را برای جیل رورد ایجاد کرد و آرسنال به گل سوم خود رسید. 
 
نیمه ی دوم تا دقیقه 63 اتفاق خاصی روی دروازه ها نیوفتاد تا اینکه یک همکاری زیبا بین کیم لیتل و جیل رورد هافبک هلندی تیممان را به گل دومش در این بازی رساند. 
 
پس از این گل بارها و بارها ویویان میدیما موقعیت گلزنی داشت اما مدافعان و دروازه بان ردینگ توپ های او را به خوبی مهار میکردند تا اینکه دقیقه 78 با یک شوت از راه دور موفق شد دومین گل خود را در این بازی به ثمر برساند و آرسنال نیز پنج گله شد. 
 
پس از این گل رورد روی یک بازی خوب گروهی یعنی همکاری خوب میدیما و پاس گل خوب فورد هت تریک کرد و توپچی ها ردینگ رادر دقیقه 81  شش تایی کردند.
 
اما در لحظات پایانی بازی دنیله کارتر مهاجم سابق ما روی اشتباه مانو زینسبرگر تک گل تیمش را به ثمر رساند و این بازی در نهایت با نتیجه 6-1 به پایان رسید.
 
با این پیروزی آرسنال هفته ی نخست سوپرلیگ بانوان را با صدرنشینی به پایان رساند. بازی بعدی آرسنال خارج از خانه  در تاریخ 12 سپتامبر مقابل وستهم خواهد بود. 
 
 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۱۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۹۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰