loading
در حال بررسی درخواست شما
پیرامریک اوبامیانگ قرارداد خود را با آرسنال تمدید کرد
پیرامریک اوبامیانگ قرارداد خود را با آرسنال تمدید کرد

پیرامریک اوبامیانگ قرارداد خود را با آرسنال تمدید کرد

 
ماشین گلزنی آرسنال، پیرامریک اوبامیانگ سه شنبه 25 شهریور 1399 قراداد جدید را با آرسنال امضا کرد. آرسنال بعد از انتشار این مطلب بصورت لایو، اجازه داد تا اوبامیانگ با هواداران در ارتباط اینستاگرامی باشد. اوبا که در استادیوم امارات قدم میزد با یان رایت و لاکازت با اکانت باشگاه، لایو گذاشت و با آنها گپ زد... 
این بازیکن گابنی که در ژانویه 2018 از دورتموند به آرسنال پیوسته است تا امروز 111 بار برای آرسنال بازی کرده است و 72 گل به ثمر رسانده.
 
اوبامیانگ در فینال جام حذفی، دو گل به چلسی زد و در سوپرجام هم موفق به گلزنی برابر لیورپول شد و در نهایت هر دو جام را به تاریخ باشگاه آرسنال تقدیم کرد.
 
اوبا در مورد عقد قرارداد جدید گفت: عقد قرارداد با این باشگاه چیزی نیست که در انجامش شک کنید. این یک تشکر برای هم‌تیمی‌هایم، اعضای خانواده‌ام، هواداران و همه افرادیست که متعلق به این باشگاه هستند. من به آرسنال ایمان دارم. ما میتوانیم با هم افتخارات زیادی کسب کنیم. معتقدم اتفاقات خوبی برای آرسنال روی خواهد داد.
 
آرتتا هم در مورد اوبامیانگ گفت: این مهم است که اوبامیانگ با ما بماند. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. گلزنی‌های او بخوبی او را معرفی میکند. او رهبر مهمی است و بخش بزرگی از چیزی است که در حال ساخت آن هستیم. او میخواهد بهترین بازیکن جهان باشد و میتواند این کار را اینجا انجام دهد.
 
او گاسپار هم در مورد اوبامیانگ گفت: این واضح است که اوبامیانگ عاشق این باشگاه است و همه ما تلاش خود را کردیم که آینده او را در باشگاه قرار دهیم. این یک پیشرفت بزرگ برای همه است، هواداران، هم تیمی ها و کادر فنی ...
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۲۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰