loading
در حال بررسی درخواست شما
آخرین حرف‌های آنری در مورد آخرین روزها
آخرین حرف‌های آنری در مورد آخرین روزها

آخرین حرف‌های آنری در مورد آخرین روزها

"با رئیس صحبت کردم از ماندن در تیم مطمئن نبود نائب رییس دیوید دین هم در حال ترک باشگاه بود مشخصات آینده باشگاه مبهم بود."
 
این آخرین صحبت‌های کاپیتان آنری قبل از ترک آرسنال است حالا در سال ۲۰۲۰ شماره ۱۴ تیم در همان سن و سال و دوباره پیشنهاد بارسلونا این بار برای پیر امریک اوبامیانگ؛ تیم کاتالونیایی از سوارز ناامید شده و به دنبال ماشین گلزنی لندنی‌هایی است که همواره روابط خوبی در خرید بازیکن از آنها دارد. اوبامیانگ که باز هم از لیگ قهرمانان اروپا جا مانده این بار شانس قهرمانی در این تورنمنت معتبر اروپایی در کنار بازی با بهترین بازیکن دنیا یعنی لیونل مسی را دارد.
 
"با آرتتا صحبت کردم برنامه‌ی مشخصی دارد به بازیکنان جدید و جوان نگاه کنید لحظه‌ای برای تمدید قراردادم درنگ نکردم."
 
حالا این صحبت های اوبامیانگ بعد از تمدید قراردادش با آرسنال است این بار کیت شماره ۱۴ قانع شد برای ماندن، بالاترین دستمزد را بین بازیکنان تیم خواهد گرفت گر چه عده‌ای معتقدند این دستمزدِ گل‌های فصل پیش است. میکل آرتتایی که یک بار پیشنهاد سرمربیگری توپچی‌ها را رد کرد حالا با یک برنامه مشخص به تیم سابق خود بازگشته است برای میکل تنها یک فلسفه وجود دارد "بردن" 
 
او به خوبی متوجه شد بازی زیبا در اولویت تیمِ مریضی مانند آرسنال نیست قرمزهای لندن سال‌هاست غرور خود را از دست داده‌اند بهترین بازیکن های آنها به سرعت از شرایط تیم ناامید می‌شوند و خواستار جدایی هستند اما حالا آرتتا می‌داند برای نگه داشتن بهترین ها باید بهترین تیم‌ها را شکست داد. آرتتا به خوبی از اشتباهات ونگر و امری درس گرفت اعتماد بیش از حد ونگر به استعدادهای جوان و عدم قدرت مدیریت امری در رختکن در مواجه با بحران‌های مانند اوزیل.
 
 آرتتا قصد دارد اعتبار آرسنال را با مواردی که قبلاً مشکل اساسی آنها بود به تیم برگرداندند و سپس به دنبال جام‌ها برود شاید از الان باید بهش بگین ران میکل ران.
 
✍️ میلاد بهرام

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۷۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰