loading
در حال بررسی درخواست شما
برایتون 0 آرسنال 5 The Fa WSL
برایتون 0 آرسنال 5 The Fa WSL

برایتون ۰ آرسنال ۵ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال موفق شد با شکست برایتون صدمین پیروزی خود را سوپرلیگ بانوان جشن بگیرد. 
 
توپچی ها خیلی زود و در دقیقه 10 با شوت از راه دور ویویان میدیما به گل رسیدند. او توانست با یک شوت سرکش از خارج از محوطه ی جریمه گوشه ی دروازه ی تیم میزبان را باز کند. 
 
پس از این موقعیت بث مید و میدیما باز هم فرصت خوب گلزنی را برای آرسنال مهیا کردند اما این ون د دنک بود که روی ارسال خلیی خوب کیتلین فورد توانست دومین گل توپچی ها را در دقیقه 36 به ثمر برساند. 
 
نیمه ی اول با نتیجه ی 2-0 به پایان رسید اما پس از شروع نیمه ی دوم چیزی زمان گذشت که جنیفر بیتی توانست برای بار سوم دروازه ی والش را باز کند. او با یک هد بسیار قوی و از فاصله دور به اولین گل خود در این فصل رسید. 
 
اما نکته ی زیبای این دیدار در تعویض جنیفر بیتی با لوته ووبن موی بود. این بازیکن جوان که ماه پیش از تیم کالیفرنیای شمالی به خانه ی خود آرسنال بازگشت توانست روی سانتر خوب میدیما به اولین گل حرفه ای خود در لباس آرسنال در دقیقه 84 دست یابد. 
 
آرسنال به چهار گل قناعت نکرد و حملات خود را تا دقایق تلف شده ی نیمه ی دوم نیز ادامه داد. ویویان میدیما دقیقه 90+2 روی ارسال خوب کیتی مک کیب گل پنجم را به ثمر رساند و با این گل به رکورد نیکیتا پاریس یعنی 49 گل زده در تاریخ سوپرلیگ رسید. 
 
با این پیروزی توپچی ها به صدرجدول رده بندی سوپرلیگ بانوان بازگشتند و اورتون تنها به دلیل تفاضل گل کمتر دوم است. دیدار بعدی آرسنال روز یکشنبه مقابل در سوپرلیگ و مقابل تانتنهام خواهد بود. این بازی در میدوپارک ورزشگاه خانگی آرسنال برگزار خواهد شد. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۷/۲۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰