loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه آرتتا بعد از شکست راپید در لندن
مصاحبه آرتتا بعد از شکست راپید در لندن

مصاحبه آرتتا بعد از شکست راپید در لندن

✅بازگشت هوادارن
بسیار خوشحالیم.مشارکت بزرگی داشتند.۲۰۰۰ نفر بودند ولی بسیار بیشتر نشان می دادند و حمایت فوق العاده ای داشتند.بازیکنان کاملا احساس متفاوتی داشتند و از آنها انرژی می گرفتند.از اینکه آمدند و تیم را حمایت کردند ممنونم.
 
✅کسب روحیه قبل از دربی
بله.همه از شکست قبلی ناراحت بودند و از نظر فردی همه‌ عالی بازی کردند.در این مسابقات با ثبات عمل کردیم.بازیکنان شخصیت و روحیه خوبی از خود نشان دادند و در یک سوم حریف بسیار هجومی نشان دادیم و تعداد زیادی موقعیت ساختیم و ۴ گل هم زدیم و بیشتر هم می توانستیم بزنیم.حالا باید این فرم را روز یکشنبه به نمایش بگذاریم.روز خاصی است و به شدت منتظر آن هستیم تا دوباره کار را انجام دهیم.
 
✅لاکازت در پست شماره ۱۰
بسیار خوب بازی کرد.در این پست آزادی بیشتری دارد و می تواند بازیکنان را به خوبی به یکدیگر وصل کند.به نظرم این پست برایش مناسب است.به سختی تلاش کرد و گلی زیبا زد.
 
✅بازی کردن نایلز به عنوان هافبک وسط
نایلز بازیکنی است که می تواند در چندین پست بازی کند و امشب بسیار خوب عمل کرد.داشتن چنین بازیکنانی در ترکیب عالی است.او می تواند در تمامی پست ها بازی کند و با عملکردش به ما کند و همچنین زمان بیشتری برای بازی کردن داشته باشد. او هم مانند امیل و جو که هافبک هجومی هستند میخواهد فرار کند و در بین مدافعین قرار بگیرد و در مواقع لازم شوت بزند.آنها می خواهند   تا هجومی عمل کنند و گل بزنند و این نگرشی است که به آن نیاز داریم.
 
✅پارتی
به سختی تلاش می کند.جلسه بعدی با ما تمرین خواهد کرد و خواهیم دید که چه پیش می آید.
 
✅آیا روحیه ای که می خواستید را در تیم دیدید؟
همانطور که قبلا گفتم در بازی های قبل می توانستید تعصب بازیکنان را ببینید ولی گاهی پایتان را از پدال بر می دارید و تمرکزتان را در لیگ از دست می دهید و تنبیه خواهید شد.امروز همه عالی بازی کردند و هدف داشتند با اینکه می دانستند که صعود کرده ایم و این چیزی است که من میخواهم هر روز ببینم.
 
✅بازیکنان امشب مقابل تاتنهام بازی خواهند کرد؟
ما سعی کردیم تا از تمامی بازیکنان استفاده کنیم و ترکیب این مسابقات را از لیگ جدا نکردیم و دیدید که بعضی بازیکنان هفته ی پیش در اروپا و لیگ همزمان بازی کردند زیرا فشار مصدومیت و نیاز به پست های مختلف زیاد است.واقعا بعضی از بازیکنان امشب شایسته بازی کردن هستند.
 
✅گل لاکازت
عالی بود.از فاصله ۲۵ یاردی شوت زد و هیچ شکی نداشت.در لمس توپش به سمت جلو حرکت کرد و عقب نیامد.همه امروز مثبت بازی کردند و سعی کردند که هر توپ را به جلو ببرند و تا حد امکان حمله کنند و این ذهنیت درست است.اگر شوت بزنید هر اتفاقی ممکن است بیفتد ولی تا وقتی شوت نزنید نمی توانید گل بزنید.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۹/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰