loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بازی : آرسنال - نیوکاسل
پیش بازی : آرسنال - نیوکاسل

پیش بازی : آرسنال - نیوکاسل

توپچی های لندن امشب و در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر انگلستان به مصاف نیوکاسل می روند. آرسنال که در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی بدست آورده بود پس از توقف مقابل کریستال پالاس امیدوار است تا با کسب پیروزی خانگی مقابل کلاغ ها به روند رو به رشد خود ادامه داده و از میانه جدول فاصله بگیرد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به شرایط دو تیم پیش از شروع این بازی.

اخبار تیم ها 

آرسنال : توپچی ها در این بازی پابلو ماری را به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه پا در اختیار نخواهند داشت. گفتنی است این مدافع اسپانیایی بازی قبلی تیم اش مقابل کریستال پالاس را نیز به همین دلیل از دست داده بود. این در حالی است که مصدومیت کایرن تیرنی دفاع چپ اسکاتلندی برطرف شده و او در تمرینات تیم حضور داشته است. حال باید دید آیا آرتتا در مورد استفاده از این بازیکن کلیدی تیم اش همچنان احتیاط میکند یا او را مقابل نیوکاسل به میدان می فرستد. گفتنی است گابریل مارتینلی هم پس از برطرف شدن مصدومیت جزئی از ناحیه مچ پا در تمرینات تیم حضور داشته و برای این بازی آماده حضور در ترکیب اصلی است.

نیوکاسل : کلاغ ها در بازی امشب خود در مقابل آرسنال رایان فریزر را به دلیل اخراج مقابل شفیلد یونایتد در اختیار نخواهند داشت. جمال لوئیز پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود از ناحیه زانو برای حضور در این بازی آماده است. جونجو شلوی نیز همچنان در تلاش است تا پس از جراحی کشاله ران شرایط حضور در مسابقه را به دست آورد.

از سوی دیگر برخی بازیکنان نیوکاسل که درگیر ویروس کرونا شده بودند نیز همچنان با عوارض این بیماری دست و پنجه نرم میکنند. جمال لاسلز و فدریکو فرناندز دو دفاع وسط اصلی کلاغ ها همچنان درگیر عوارض کووید 19 هستند و سنت ماکسیمین وینگر و ستاره نیوکاسل نیز 7 هفته است به دلیل عوارض جانبی کرونا قادر به تمرین و مسابقه برای تیم اش نیست.

=====================================================

نیوکاسل در شرایطی به مصاف آرسنال می رود که اصلا شرایط خوبی نداشته و در بازی های اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده است. درگیری ستاره های تیم با کووید 19 و همچنین نمایش محافظه کارانه و دفاعی تیم استیو بروس انتقادات گسترده هواداران را در پی داشته و بسیاری معتقند شکست کلاغ ها در مقابل آرسنال می تواند منجر به تغییراتی در کادر فنی نیوکاسل شود. 

از سوی دیگر آرسنال که پس از سقوط به منطقه خطر فرم خوب خود را بازیابی کرده و نیوکاسل را در جام حذفی شکست داد، در مقابل کریستال پالاس به در بسته خورد و از پس دفاع سنگین شاگردان روی هاجسون برنیامد. موضوعی که آرسنال امشب نیز با آن روبه رو خواهد شد و با توجه به وضعیت خط هافبک توپچی ها احتمال یک شب خسته کننده دیگر و یک تساوی بدون گل بسیار بالاست. با توجه به سبک بازی کلاغ ها بنظر نمی رسد آرتتا تغییرات چندانی در سبک بازی آرسنال در مقایسه با کریستال پالاس ایجاد کند. 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
به قلم meraj agahi
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۶۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰