loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال قرارداد سوکراتیس را کنسل کرد
آرسنال قرارداد سوکراتیس را کنسل کرد

آرسنال قرارداد سوکراتیس را کنسل کرد

باشگاه آرسنال امروز به صورت رسمی اعلام کرد که قرارداد سوکراتیس پاپاستاتوپولوس مدافع یونانی خود را کنسل کرده است و این بازیکن از امروز به صورت آزاد می تواند به تیمی دیگر بپیوندد.

این بیانیه در شرایطی منتشر می شود که توپچی ها در تابستان به دنبال فروش مدافع یونانی خود بودند که با سختگیری های این بازیکن بر سر حقوق و دستمزد دریافتی خود این موضوع تحقق پیدا نکرد. آرسنال که در شروع فصل و به دلیل ناتوانی در فروش بازیکنان متوسط و ضعیف خود تعداد زیادی بازیکن در اختیار داشت، با تصمیم آرتتا برخی از بازیکنان نظیر اوزیل، سالیبا و سوکراتیس از لیست تیم اصلی خارج شده و در طول نیم فصل اول برای آرسنال حتی یک دقیقه هم بازی نکردند. 

پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه مدیران آرسنال بار دیگر به فکر فروش بازیکنان مازاد خود نظیر سوکراتیس و اوزیل افتادند که در نهایت با طمع و زیاده خواهی این بازیکنان باشگاه آرسنال تصمیم به فسخ قرارداد اوزیل و سوکراتیس گرفت.

این اقدام قطعا ضررهای مالی هنگفتی متوجه آرسنال خواهد کرد اما درس بزرگی برای توپچی ها خواهد بود تا با بازیکنان ضعیف و درجه سه نظیر سوکراتیس و موستافی قراردادهای گران قیمت منعقد نکند.  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱
به قلم meraj agahi
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : goal
بازدید: ۱,۳۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰