loading
در حال بررسی درخواست شما
رایان به صورت قرضی به آرسنال پیوست
رایان به صورت قرضی به آرسنال پیوست

رایان به صورت قرضی به آرسنال پیوست

توپچی های لندن که بعد از نمایش نا امید کننده رونارسون دروازبان ایسلندی خود در جام اتحادیه مقابل منسیتی به دنبال جذب یک دروازبان با تجربه و با کیفیت برای رقابت با لنو و پوشش دادن وی بودند با برایتون برای انتقال مت رایان دروازبان استرالیایی این تیم تا انتهای فصل به توافق رسیدند.

رایان استرالیایی که سابقه زیادی در تیم ملی استرالیا دارد این فصل مورد توجه گراهام پاتر قرار نداشت و کمتر مورد استفاده قرار گرفته به همین منظور از جمع هم تیمی های خود در برایتون جدا شد تا به عنوان دروازبان ذخیره در آرسنال به فعالیت خود ادامه دهد.

در همین ارتباط رایان 28 ساله در حساب کاربری توئیتر خود نوشت : از اینکه به تیم مورد علاقه ام که از دوران کودکی هوادار آن بودم پیوسته ام بسیار خوشحالم و همه توانم را برای کمک به آرسنال به کار خواهم گرفت.

آرتتا نیز در واکنش به این انتقال اظهار داشت : ما به خوبی مت را می شناسیم و او کیفیت خود را در فصل های گذشته به نمایش گذاشته است و قطعا کیفیت زیادی را به تیم ما اضافه خواهد کرد. 

لازم به ذکر است رایان از سال 2017 میلادی به برایتون پیوسته و بیش از یکصد بار برای این تیم در لیگ برتر به میدان رفته است. 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۳
به قلم meraj agahi
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : goal
بازدید: ۱,۱۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰