loading
در حال بررسی درخواست شما
در دوران امری چه گذشت ؟!
در دوران امری چه گذشت ؟!

در دوران امری چه گذشت ؟!

 
▪︎ایوان گازیدیس میکل آرتتا را برای سرمربی‌گری آرسنال می‌خواهد و رائول سانلهی اونای امری را پیشنهاد می‌دهد، کرونکه‌ها پیشنهاد گازیدیس را نادیده می‌گیرند و او متعاقبا به علت آنچه که بی‌احترامی از جانب کرونکه‌ها میپندارد آرسنال را ترک می‌کند.
 
▪︎رائول سانلهی تنها شخصی در باشگاه است که نام اونای امری را به عنوان گزینه سرمربی‌گری آرسنال پیش می‌کشد، تنها باشگاههای که در آن زمان به اونای امری علاقه دارند وستهم‌یونایتد و رئال‌سوسیه‌داد هستند. خود امری به علت مشکلات مربوط به زبان که از زمان حضورش در پی‌اس‌جی با آن دست در گریبان بوده متمایل به بازگشت به اسپانیاست
 
▪︎اسون میسلینتات پیش از آمدن امری "رالف رانگنیک" مربی آلمانی را به عنوان سرمربی جدید آرسنال می‌خواسته است.
 
امری
 
▪︎پیشتر در سال دوهزار‌و هجده میکل آرتتا جلسه مهمی را با نمایندگان آرسنال برگزار کرده و پس از اینکه از علاقه آرسنال به خود مطلع می‌شود به پپ گواردیولا اعلام می‌کند که در آپریل دوهزار‌و هجده قصد ترک منچستر سیتی را دارد. قرارداد برای امضا روی میز است ولی آرتتا نگران میزان و مبلغ بودجه آرسنال می‌باشد.
 
▪︎بعد از کناره‌گیری میسلینتات اکنون سانلهی خوشحال است که با رفتن گازیدیس و اسون او اکنون تقریبا کنترل تمامی مسائل مربوط به باشگاه را در دست دارد.
 
▪︎رائول سانلهی و اونای امری تلاش می‌کنند تا "مسوت اوزیل" و "آرون رمزی" را (غیر مستقیم) وادار به ترک باشگاه کنند، اوزیل را در بازی کارابائو کاپ مقابل لیورپول در کنار تیم دوم و جمعی بازیکنان جوان و نوجوان تیم به بازی می‌گیرند تا موجب شرمساری و سرافکندگی او شوند، برخلاف انتظار اوزیل موفق میشود نمایشی خیره کنند از خود به جای بگذارد.
امری با وجود مصدومیت رمزی مدام از او در ترکیب استفاده می‌کند تا جایی که مصدومیت وخیم تر شده و رمزی دیگر قادر به انجام بازی برای آرسنال نیست
 
▪︎پس از شکست در فینال لیگ اروپا مقابل چلسی، رائول سانلهی قصد تمدید قرارداد اونای امری را دارد، جاش کرونکه با براوردن خواسته‌ی سانلهی مخالفت می‌کند چرا که از نظر او امری دو شانس مسلم حضور در لیگ قهرمانان را از دست داده (چه از طریق سهمیه لیگ و چه از طریق قهرمانی لیگ اروپا). 
آنها همچنین آمار مربوط به فصل نخست حضور امری در آرسنال را "بد" می‌دانند.
 
▪︎فردی لیونبرگ به عنوان کمک مربی به درون تیم اصلی ارتقا پیدا میکند چرا که باشگاه اعتقاد دارد اونای امری فرصت کافی به جوانان آکادمی برای حضور در ترکیب اصلی نمی‌دهد.
 
▪︎میتلند نایلز مرتبا از امری می‌خواهد که او را در پست مدافع بکار نگیرد، امری اعتنایی نمی‌کند و کار میتلند به علت استرس و فشار روحی زیادی که تحمل می‌کرده به روانپزشک کشیده می‌شود.
 
▪︎لوکاس توریرا در تیم راحت نیست و همسرش مدام از او می‌خواهد که به ایتالیا برگردند.
▪︎چند هفته قبل از پایان کار امری رختکن آرسنال دچار چند دستگی شده است، برخی بازیکنان امری را در تمرینات دست می‌اندازند، برخی به دسته‌ی حمایت از اوزیل میپیوندند و برخی دیگر نیز از ترس از دست دادن جایگاهشان در ترکیب ثابت موضعی خنثی اتخاذ می‌کنند.
 
 
به قلم کیارش

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : The AFC BELL
بازدید: ۱,۷۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰